kajgamerz Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2014 Hoi, mijn GTA V loopt vast of in ieder geval doet hij het net. er stat dan: loading story modes of loading online.. ik heb hem pas sinds gisteren dus ik hoop dat iemand mij snel kan helpen...... grt kaj >>> Door Big Boss: Verplaatst naar GTA V Forum. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Msigamer08 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 Leg eens duidelijk uit wat er gebeurd ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 Dat duurt gewoon even. Bij mij is hij gemiddeld 2 minuten story aan het laden en 5 minuten gemiddeld om Online te laden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 'Kheb wel eens 15 minuten gewacht op GTA Online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kajgamerz Geplaatst: 12 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 ja, ik heb gisteren mijn ps3 al ongeveer een uur aan laten staan, maar toen deed hij het nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 Laad Online eens, en als hij geladen is ga dan naar Storymode (Dit doe je door op start te drukken en dan Leave GTAOnline session) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lester62 Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 (bewerkt) Laad Online eens, en als hij geladen is ga dan naar Storymode (Dit doe je door op start te drukken en dan Leave GTAOnline session) Volgens mij is dat juist het probleem, hij laad niet. Bij mij start elke mode binnen 30 seconden, als de story mode niet goed laad zou ik een nieuwe setup proberen. Bewerkt: 12 januari 2014 door Lester62 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 12 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2014 De langtijden zijn over het algemeen lang en soms durft het eens vastlopen. Probeer eens de game op te starten naar storyline zonder aangemeld te zijn bij psn. Normaal gezien zou singleplayer dan al geladen moeten worden. Daarna kan je je gewoon weer aanmelden bij psn en verderspelen. Als je dan online wil, meld je je ook aan en ga je online. Storyline zou zeker moeten lukken zo, online kan ik niet zeker zeggen. Ik heb t probleem enkel bij singleplayer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kajgamerz Geplaatst: 13 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2014 ik heb het al bedankt iedereen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Santa24 Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2014 Mijn GTA 5 Story mode en online laden beide niet, terwijl ik hier eerder geen probleem mee heb gehad. Wachten helpt ook niet, aangezien ik vaker mijn ps3 aan heb laten staan. Als ik mijn ps3 mee neem naar een vriend van me, laad deze wel (zowel online als story mode) Kan iemand mij duidelijkheid geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tijn_1234 Geplaatst: 16 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2014 ik heb het zelfde probleem ik zou ook graag een oplossing willen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
scooby0610 Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2014 ja ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
scooby0610 Geplaatst: 17 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2014 ik heb het al bedankt iedereen! vertel maak ons ook blij. wat is de oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denseven Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2014 Systeem van het internet halen zodat je uitlogd van PSN heeft bij mij geholpen... niet bepaald een oplossing vindt ik zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Santa24 Geplaatst: 18 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2014 Nou dat heb ik vaker gedaan, en af en toe helpt het maar 9 van de 10 x blijf ik toch echt naar hetzelfde beeld staren. Het is ook puur het account waar ik mee speel, ga ik nou op een ander account op me ps3 laadt die direct en kan ik de story mode spelen. Weet niemand wat de oorzaak kan zijn? Aangezien mijn vrienden hier geen last van hebben (zoals altijd). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.