michaelrack Geplaatst: 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2018 41 minuten geleden, PrioX zei: Welkom op het forum! Ik had in de chat gelezen dat je op de Xbox 360 speelt. Krijg je alleen een laadscherm te zien en verder geen foutmeldingen? Zonder foutmelding kan het namelijk aan van alles liggen, bijvoorbeeld je internetverbinding. Ik kwam net wel een video tegen die aantoonde dat zoiets kan gebeuren wanneer je de spawnlocatie in een gebouw hebt staan (zoals een garage). Wat je kunt doen is GTA V opstarten en tijdens het laden van Online op 'Random Job' klikken, dit is een van de knopjes die je rechtsonder in je beeld ziet staan. Wanneer je dan in deze Job komt kun je de spawnlocatie aanpassen door je Interaction Menu te openen en je spawnlocatie op 'Random' te zetten. Hierna moet je GTA opnieuw opstarten, daarna Online starten en als het goed is moet het dan werken. Of dit het probleem is kunnen we dus niet met zekerheid zeggen. Maar misschien is het het proberen waard. Succes! dankjewel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fietspomp Geplaatst: 25 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2020 (bewerkt) Hallo Ik heb al een paar maanden gta5 en mijn story doet het niet en ik heb het al geprobeerd om het te verwijden en dan weer downloaden en ik heb vaak LSPFR gespeeld en nu kan het niet meer en gta 5 ook niet En ik speel op pc Kan iemand me helpen Groetjes Sil Bewerkt: 25 mei 2020 door Fietspomp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fietspomp Geplaatst: 25 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2020 (bewerkt) - Bewerkt: 25 mei 2020 door Fietspomp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 25 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2020 31 minuten geleden, Fietspomp zei: Hallo Ik heb al een paar maanden gta5 en mijn story doet het niet en ik heb het al geprobeerd om het te verwijden en dan weer downloaden en ik heb vaak LSPFR gespeeld en nu kan het niet meer en gta 5 ook niet En ik speel op pc Kan iemand me helpen Groetjes Sil Welke foutmelding krijg je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fietspomp Geplaatst: 25 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2020 Als ik opstart dan blijft hij de hele tijd op story mode staan en hij start niet op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 25 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2020 22 minuten geleden, Fietspomp zei: Als ik opstart dan blijft hij de hele tijd op story mode staan en hij start niet op Omdat je met LSPFR, speel je dan ook met de Rage Plugin Hook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fietspomp Geplaatst: 25 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2020 2 uur geleden, PrioX zei: Omdat je met LSPFR, speel je dan ook met de Rage Plugin Hook? Ik speelde eerst LSPFR en toen opeens kon ik geen gta 5 meer spelen en hij bleef maar op story mode staan en ik heb vandaag 1 uur gewacht en gekeken of hij deed maar hij bleef nog steeds op story mode staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 25 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2020 Misschien kun je even kijken of ze in de onderstaande video hetzelfde probleem beschrijven en oplossen. Open OpenIV Schakel over naar ''Edit Mode'' Als je een verouderde versie van het update.rpf bestand hebt zal er bovenaan het scherm een melding komen te staan Klik op de knop ''Copy new version to mods folder'' Schakel ''Edit Mode'' weer uit en sluit OpenIV Start GTA V opnieuw op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fietspomp Geplaatst: 25 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2020 1 uur geleden, PrioX zei: Misschien kun je even kijken of ze in de onderstaande video hetzelfde probleem beschrijven en oplossen. Open OpenIV Schakel over naar ''Edit Mode'' Als je een verouderde versie van het update.rpf bestand hebt zal er bovenaan het scherm een melding komen te staan Klik op de knop ''Copy new version to mods folder'' Schakel ''Edit Mode'' weer uit en sluit OpenIV Start GTA V opnieuw op Heel erg bedankt hier voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 26 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2020 Wat dat het probleem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fietspomp Geplaatst: 29 mei 2020 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2020 ik heb gta 5 al 2 manden en ik probeer het op te starten en dat ging niet meer en hij bleef maar bij story mode laden en ik heb al gebrobeer om het te verwijderen en weer te downloaden kan iemand me helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.