Jump to content

Crew actions


storm1

Recommended Posts

Ik zag laatst iemand een flesje pisswasser drinken nadat hij een race won . Ik wil dit ook dus zag ik op google dat je in de supermarkt eerst een flesje daarvan moet kopen . Daarna heb ik inventory ingedrukt en pisswasser geselecteerd . Maar als ik op crew action druk schud ze ( ik heb een vrouwelijke character ) alleen haar hoofd en bij races staat het niet eens in het menu om te kiezen .Kan iemand mij helpen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan voordat je je race start je eindpose instellen. Dit kan (voor een mannelijk character) "Jerk" zijn maar ook bijvoorbeeld "Drink Pisswasser" of "Drink Ecola" of "smoke Cigarette"

Je moet het in ieder geval selecteren vóórdat je je de race start. Ik weet niet meer precies waar het staat, GTA Online is alweer een tijdje geleden voor mij.

Succes ermee!

Edit, kan ook zijn dat er andere "actions" in het menu staat van vrouwelijke characters. Ik heb geen vrouwelijk poppetje dus no idea :puh:

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...