Jump to content

Dark_Zemy

Recommended Posts

Hai hai, dit topic maak ik maar even om over het eten van de Mac te praten..

>>> Door Hanneswasco: Topics over fastfood hiermee samengevoegd en topictitel veralgemeend naar Fastfood.<<<

Kijk hiernaar:

1526534_639969602709087_465775157_n.jpg

De Triple cheeseburger van de Mac.

Nou zojuist gehaald.. Kijk hiernaar:

1482920_451105074991221_1644029531_n.jpg1533879_451105044991224_580799983_n.jpg

Dafuq man? Moet de mac niet aan regeltjes voldoen? Of is het vervalsing ofzo?

Delen op andere websites

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dark_Zemy

9

• Sir_Ballas

9

• Rutger.

5

• NicolaB

5

ziet er in iedergeval ranziger uit dan in de reclame :7

Ik begrijp niet dat ze dat zelfs uit de deur durven te doen. Ik vind normaal niks eigenlijk te eten bij de McDonalds, ik kom er eigenlijk gewoon nooit. Alleen als ik snel eten wil hebben en dat kunnen ze dan wel goed. Ik eet liever een broodje bij de Subway of de Burger King :N

Delen op andere websites

Ik vind normaal niks eigenlijk te eten bij de McDonalds

Eindelijk iemand die mij begrijpt. Niet te vreten, dat spul. Geef mij maar de lokale snackbar: goedkoper en 10x zo lekker.

MacDonald's is groot geworden door de hype, niet doordat ze goede kwaliteit serveren.

Delen op andere websites

Ik vind normaal niks eigenlijk te eten bij de McDonalds

Eindelijk iemand die mij begrijpt. Niet te vreten, dat spul. Geef mij maar de lokale snackbar: goedkoper en 10x zo lekker.

MacDonald's is groot geworden door de hype, niet doordat ze goede kwaliteit serveren.

Sowieso. Een patatje joppie of speciaal is veel lekkerder dan dat ''voedsel''. De Burger King vind ik overigens wel beter, en daar kom ik wel liever dan de McDonalds, helaas hebben we geen speciale Burger Kings in mijn provincie. Ook begrijp ik niet in hoe die mensen in Amerika dat allemaal kunnen eten, dan weet je ook meteen waarom die Amerikanen zo dik zijn :{

fat-american.jpg

Delen op andere websites

Het spijt me heel erg, maar dat ziet er echt gewoon zo ranzig uit. Ik eet liever een McFlurry of een McKroket :(

Dit. :puh:

Het is trouwens vrij normaal dat McDonals adverteert met voedsel dat in werkelijkheid helemaal niet zo 'mooi' is. Aan de andere kant is en blijft het natuurlijk eten, dit hoeft er niet 'mooi' uit te zien. Ach, ik ben zelf toch geen fan van McDonalds' hamburgers en cheeseburgers. Geef mij maar, zoals ik net al bevestigde, een McKroket. En die zit er ook nooit uit zoals ermee geadverteerd wordt, maar dat zal me worst wezen. :7

Daarnaast... Ik ga alsnog liever naar de snackbar dan naar de McDonalds.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Delen op andere websites

WTF, Zemy, mag jij autorijden?? :cab:

Ontopic: Ik vind dat ''voedsel'' er écht smerig uitzien. Het enige dat lekkers is bij de Mc, afgezien van ijs en koffie, is de BigTasty. Die is alleen zo ongezond dat ik me steeds schuldig voel als ik halverwege mijn burger ben :clown:.. De enige x dat ik werkelijk waar genoten heb van McVoedsel was ik zo stoned als een garnaal.. Geef mij maar gewoon een hamburgertje speciaal of een broodje kroket!

Overigens snap ik niet dat je de tripple cheeseburger koopt, Zemy, als je drie enkele burgertjes koopt ben je net zoveel geld kwijt en heb je meer ''voedsel'' :puh:;)

Bewerkt: door Dotz
Delen op andere websites

Zekerss mag ik autorijden. Ik ben alleen een maniak op de weg ;') Maarne de mac is zegmaar dichter bij dan de snackbar, en ik wou gewoon eens die triple cheeseburger uitproberen. Mja, dat hoeft nu niet meer. :')

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...