Jump to content

Dark_Zemy

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dark_Zemy

    9

  • Sir_Ballas

    9

  • Rutger.

    5

  • NicolaB

    5

Dat klopt, tankstations mogen ook geen alcoholische dranken meer verkopen door deze (nieuwe) wetgeving. De kwaliteit van de Nederlandse McDonalds is wel om te huilen in vergelijking met omringende landen (België, Verenigd Koninkrijk, Duitsland). Daar krijg ik tenminste wat er op het plaatje staat.

Link to comment
Delen op andere websites

en ze hebben hier bij de mac geen bier :-(

en in duitsland nota bene wel :7

Er mogen volgens mij geen alcoholische dranken bij snelwegen en dergelijke verkocht worden in verband met de Nederlandse wetgeving. Ik kan 't fout hebben.

Maar er ligt dan ook nergens een Mc Donalds lansg de snelweg in Nederland. Volgens mij nergens in Europa, bijna allemaal Burger King.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe letterlijk je 'langs de snelweg' neemt, maar bij Joure zit er wel degelijk één aan de snelweg. En die zit er niet omdat Joure zo'n geweldig groot dorp is :) Dat is dan ook 1 van de weinigen die ik ken, in Groningen zitten er ook nog 3 of 4. Achja, kom er gelukkig toch nooit :D

Link to comment
Delen op andere websites

...Overigens snap ik niet dat je de tripple cheeseburger koopt, Zemy, als je drie enkele burgertjes koopt ben je net zoveel geld kwijt en heb je meer ''voedsel'' :puh:;)
Waarom zou iemand een driedubbele cheeseburger nemen? Economisch totaal niet efficient. Je kunt beter 3 enkelvoudige cheeseburgers nemen. Heb je meer brood voor evenveel knaken!

Zoek de verschillen :D

Link to comment
Delen op andere websites

...Overigens snap ik niet dat je de tripple cheeseburger koopt, Zemy, als je drie enkele burgertjes koopt ben je net zoveel geld kwijt en heb je meer ''voedsel'' :puh:;)
Waarom zou iemand een driedubbele cheeseburger nemen? Economisch totaal niet efficient. Je kunt beter 3 enkelvoudige cheeseburgers nemen. Heb je meer brood voor evenveel knaken!

Zoek de verschillen :D

Ik zie heel veel verschillen, hoor. ;) Maar buiten dat; er is hierop niet gereageerd (gezien dat de post van Dotz vééééél meer bevatte), dus haal ik die discussie nogmaals aan. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...