Dark_Zemy Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Hai hai, dit topic maak ik maar even om over het eten van de Mac te praten.. >>> Door Hanneswasco: Topics over fastfood hiermee samengevoegd en topictitel veralgemeend naar Fastfood.<<< Kijk hiernaar: De Triple cheeseburger van de Mac. Nou zojuist gehaald.. Kijk hiernaar: Dafuq man? Moet de mac niet aan regeltjes voldoen? Of is het vervalsing ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Het spijt me heel erg, maar dat ziet er echt gewoon zo ranzig uit. Ik eet liever een McFlurry of een McKroket Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 ziet er in iedergeval ranziger uit dan in de reclame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 En daarom eet ik liever kipnuggets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 ziet er in iedergeval ranziger uit dan in de reclame Ik begrijp niet dat ze dat zelfs uit de deur durven te doen. Ik vind normaal niks eigenlijk te eten bij de McDonalds, ik kom er eigenlijk gewoon nooit. Alleen als ik snel eten wil hebben en dat kunnen ze dan wel goed. Ik eet liever een broodje bij de Subway of de Burger King Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Ik vind normaal niks eigenlijk te eten bij de McDonalds Eindelijk iemand die mij begrijpt. Niet te vreten, dat spul. Geef mij maar de lokale snackbar: goedkoper en 10x zo lekker. MacDonald's is groot geworden door de hype, niet doordat ze goede kwaliteit serveren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Ik woon er 2 min vandaan dusja :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Ik vind normaal niks eigenlijk te eten bij de McDonalds Eindelijk iemand die mij begrijpt. Niet te vreten, dat spul. Geef mij maar de lokale snackbar: goedkoper en 10x zo lekker. MacDonald's is groot geworden door de hype, niet doordat ze goede kwaliteit serveren. Sowieso. Een patatje joppie of speciaal is veel lekkerder dan dat ''voedsel''. De Burger King vind ik overigens wel beter, en daar kom ik wel liever dan de McDonalds, helaas hebben we geen speciale Burger Kings in mijn provincie. Ook begrijp ik niet in hoe die mensen in Amerika dat allemaal kunnen eten, dan weet je ook meteen waarom die Amerikanen zo dik zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) Het spijt me heel erg, maar dat ziet er echt gewoon zo ranzig uit. Ik eet liever een McFlurry of een McKroket Dit. Het is trouwens vrij normaal dat McDonals adverteert met voedsel dat in werkelijkheid helemaal niet zo 'mooi' is. Aan de andere kant is en blijft het natuurlijk eten, dit hoeft er niet 'mooi' uit te zien. Ach, ik ben zelf toch geen fan van McDonalds' hamburgers en cheeseburgers. Geef mij maar, zoals ik net al bevestigde, een McKroket. En die zit er ook nooit uit zoals ermee geadverteerd wordt, maar dat zal me worst wezen. Daarnaast... Ik ga alsnog liever naar de snackbar dan naar de McDonalds. Bewerkt: 21 januari 2014 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) Gewoon zeggen dat ze het verkeerde hebben gegeven en een nieuwe vragen? EDIT: Oh wacht, ik dacht dat je een Double had gekregen terwijl je om een Triple vroeg. Bewerkt: 21 januari 2014 door SpacyColours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Ik woon er 2 min vandaan dusja :') En toch ga je met de auto! Luiwammes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Ik heb trouwens nog nooit een burger meegemaakt waarbij de kaas niet gesmolten was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) WTF, Zemy, mag jij autorijden?? Ontopic: Ik vind dat ''voedsel'' er écht smerig uitzien. Het enige dat lekkers is bij de Mc, afgezien van ijs en koffie, is de BigTasty. Die is alleen zo ongezond dat ik me steeds schuldig voel als ik halverwege mijn burger ben .. De enige x dat ik werkelijk waar genoten heb van McVoedsel was ik zo stoned als een garnaal.. Geef mij maar gewoon een hamburgertje speciaal of een broodje kroket! Overigens snap ik niet dat je de tripple cheeseburger koopt, Zemy, als je drie enkele burgertjes koopt ben je net zoveel geld kwijt en heb je meer ''voedsel'' Bewerkt: 21 januari 2014 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Dayum, die MOGEN ze de deur niet uit doen. Maar zoals Tom en Michael, ik neem wel een McKroket. Het enige wat ik echt lekker vind van de McDonalds. En dat is mede mogelijk gemaakt door de saus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Zekerss mag ik autorijden. Ik ben alleen een maniak op de weg ;') Maarne de mac is zegmaar dichter bij dan de snackbar, en ik wou gewoon eens die triple cheeseburger uitproberen. Mja, dat hoeft nu niet meer. :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.