Rutger. Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Als ik überhaupt bij de McDonald's kwam, bestelde ik altijd een Big Mac. Laatst heb ik de Chicken Sensation geprobeerd en ik moet zeggen dat ik die nog wel te bikken vind: http://farm5.staticflickr.com/4011/4226391784_3f441727ce_o.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Men heeft de CBO uit de menu's gehaald en vervangen met de Belgo. Het verschil is miniem, maar het zijn de details (saus en broodje) die het toch minder maken voor mij nu. Ik kocht überhaupt al niet te veel dingen bij de McDonald's. Enkel kip (+spek) en dat is het. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Hai hai, dit topic maak ik maar even om over het eten van de Mac te praten.. Kijk hiernaar: De Triple cheeseburger van de Mac. Nou zojuist gehaald.. Kijk hiernaar: Dafuq man? Moet de mac niet aan regeltjes voldoen? Of is het vervalsing ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krikke1992 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 WTF, Zemy, mag jij autorijden?? Ik dacht net hetzelfde! Toen ik nog nog les volgde in Antwerpen ging ik meermaals per week 'eurodeals' halen. Achteraf gezien bleken ze toch nooit zo goed als we hoopten, en toch bleven we ze halen. Waarom? Het kostte niks, en was toch eetbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Nou net weer Mac geweest en voor de eerste keer mac kroket gehad. Die is wle lekker. en nog een cheeseburger erbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 De Mac is sowieso niet mijn favoriete fastfoodketen. Ik vind dat van Charlie Chiu's vele malen lekkerder, maar de KFC is top. Het nadeel is alleen dat er hier in de buurt enkel eentje in het centrum van Utrecht zit, en daar kom ik zelden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 KFC is zowiezo best schaars in nederland, de meesten zitten denk ik in de randstad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 KFC is el echt duur soms, maar zo chilll. Fastfood topic, iemand?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 im on it Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Wat is jouw favoriete fastfoodketen? Wat is goed? Wat kan minder? Vertel het hier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 een algemeen discussie topic voor fast food, in de stamkroeg omdat dit niet echt een serieus opinietopic is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Helaas is was eerder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 niet, we waren tegelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 MODS SECONDES CHECKEN PLS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 niet zo zagen rico Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.