MegaPilot Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Big Mac.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 fastfoodketen Big Mac.. Ik ben alleen echt bekend bij de McDonald's. De keren dat ik bij de Burger King gegeten heb was het niet slecht maar ik heb gewoon een negatieve gedachte erbij.. Geen idee waarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 KFC crispy strips, bij de mac de BigMac, döner (kapsalon!), shoarma.. die laatste twee als er maar flink knoflooksaus op zit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 MODS SECONDES CHECKEN PLS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Excuseer, ik bedoelde dus McDonalds. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 geen dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 gerechtichtheid! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 gerechtigheid* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) Ja wel leuk allemaal, maar waar blijft mijn fastfood! Fastfood Shanghai Style! Hayaaah! Die Aziaat maakt sneller 5 fastfood-dingetjes, dan dat ik mijn PC heb aangezet Bewerkt: 21 januari 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Eén topic over fastfood is (meer dan) genoeg, en aangezien Dark_Zemy de eerste was: Edit: ik had het topic over McDonalds nog gemist. Bij deze alle drie de topics over fastfood/McDonalds samengevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Nouja, hier dan nogmaals mijn bericht (aangezien ik hem niet meer kon editten) : Aziatische Fastfood in een noodgang voor omgerekend 60 eurocent... Dayum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) McDonalds en KFC Burger King daarentegen is een stuk beter. qua vlees op hamburgers en verse salade etc. Verder gaat een flinke kapsalon er ook in of pizza taco! ^^ Bewerkt: 21 januari 2014 door .Whoopdidoo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 KFC is wel chill vind ik, Is kwartiertje rijden vanaf men huis met de auto, en het is daar nooit druk want het zit nu eenmaal op een kutlocatie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 januari 2014 Er is hier geen grote keten in de buurt. Voor een McDonalds moet ik 15km rijden, voor een Quick 20km, en van Burger King of KFC is zelfs helemaal geen sprake. Daarentegen tel ik wel minstens 6 frituren, 3 kebabzaken en een pizzeria in een straal van pakweg 2 kilometer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.