TomFurga Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 (bewerkt) Goede Macs worden alleen gemaakt door Apple... Bewerkt: 22 januari 2014 door TomFurga Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 De Nederlandse Mc Dondalds valt behoorlijk tegen in vergelijking met het buitenland, maar dat ligt ook aan de locatie. Laten we Bassieboy om opheldering vragen, een schande Zemy dat dit gebeurd is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 en ze hebben hier bij de mac geen bier en in duitsland nota bene wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 en ze hebben hier bij de mac geen bier en in duitsland nota bene wel Er mogen volgens mij geen alcoholische dranken bij snelwegen en dergelijke verkocht worden in verband met de Nederlandse wetgeving. Ik kan 't fout hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 Dat klopt, tankstations mogen ook geen alcoholische dranken meer verkopen door deze (nieuwe) wetgeving. De kwaliteit van de Nederlandse McDonalds is wel om te huilen in vergelijking met omringende landen (België, Verenigd Koninkrijk, Duitsland). Daar krijg ik tenminste wat er op het plaatje staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JJ-B Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 Ik vind het allemaal maar vies. Hoogstens een salade, als ik er dan toch ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 en ze hebben hier bij de mac geen bier en in duitsland nota bene wel Er mogen volgens mij geen alcoholische dranken bij snelwegen en dergelijke verkocht worden in verband met de Nederlandse wetgeving. Ik kan 't fout hebben. Maar er ligt dan ook nergens een Mc Donalds lansg de snelweg in Nederland. Volgens mij nergens in Europa, bijna allemaal Burger King. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 Ik weet niet hoe letterlijk je 'langs de snelweg' neemt, maar bij Joure zit er wel degelijk één aan de snelweg. En die zit er niet omdat Joure zo'n geweldig groot dorp is Dat is dan ook 1 van de weinigen die ik ken, in Groningen zitten er ook nog 3 of 4. Achja, kom er gelukkig toch nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 Ze worden veel in de buurt van een afrit gebouwd, maar je zult er altijd de snelweg voor moeten verlaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 Waarom zou iemand een driedubbele cheeseburger nemen? Economisch totaal niet efficient. Je kunt beter 3 enkelvoudige cheeseburgers nemen. Heb je meer brood voor evenveel knaken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 (bewerkt) @Dutchy: My thought's exactly! Bewerkt: 22 januari 2014 door NicolaB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 Het is sowieso niet aan te raden om de Triple Cheeseburger te nemen, hij smaakt gewoon niet lekker door het vele vet. En wat Dutchy zegt, dat is veel beter voor je geld . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 ...Overigens snap ik niet dat je de tripple cheeseburger koopt, Zemy, als je drie enkele burgertjes koopt ben je net zoveel geld kwijt en heb je meer ''voedsel'' Waarom zou iemand een driedubbele cheeseburger nemen? Economisch totaal niet efficient. Je kunt beter 3 enkelvoudige cheeseburgers nemen. Heb je meer brood voor evenveel knaken! Zoek de verschillen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 ...Overigens snap ik niet dat je de tripple cheeseburger koopt, Zemy, als je drie enkele burgertjes koopt ben je net zoveel geld kwijt en heb je meer ''voedsel'' Waarom zou iemand een driedubbele cheeseburger nemen? Economisch totaal niet efficient. Je kunt beter 3 enkelvoudige cheeseburgers nemen. Heb je meer brood voor evenveel knaken! Zoek de verschillen Ik zie heel veel verschillen, hoor. Maar buiten dat; er is hierop niet gereageerd (gezien dat de post van Dotz vééééél meer bevatte), dus haal ik die discussie nogmaals aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 22 januari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2014 Omdat gewoon. > Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.