Jump to content

Dark_Zemy

Recommended Posts

Heb het zelf niet zo of de traditionele fast food.

Ik denk de enige fastfood 'restaurant' waar ik bij langs ga is de Subway. Voor de rest heb ik het niet zo op een McDonalds, BK, etc. etc.

Vooral de McDonalds. Burger king vindt ik op zich nog wel te eten. Maar de burgers bij de McDonalds vindt ik allemaal maar naar vet smaken. en het ziet er ook niet uit. Een ham/cheeseburger dat door triestheid in elkaar is gezakt.

Het heeft ook niet een echt lekker broodje. Ze prijzen het als 'krokant' aan, maar het voelt meer als een sompig doorweekt broodje aan.

Burger king heeft een beetje het zelfde. Alhoewel ik hier iets meer van de burgers te eten vindt. Het smaakt veelal nog altijd naar vet.

Subway daar heb ik tenminste wat meer keuze over hoe mijn broodje eruit ziet, en qua 'fast food' zit hier meer smaak aan.

maar als ik toch moest kiezen, dan eet ik liever op me werk, of ik trek gewoon een half uurtje uit om ergens in een eetcafe of restaurant een broodje te bestellen. Ligt de kwaliteit toch een stuk hoger. Enige nadeel is, de prijs ook.

Delen op andere websites

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dark_Zemy

9

• Sir_Ballas

9

• Rutger.

5

• NicolaB

5

Ik eet nooit hamburgers bij fast food restaurants. Heb het 1 keer geprobeerd bij de MacDonalds, walgelijk die hamburgers, wagelijk :kots:. Daarom eet ik vaak Kipnuggets bij de MacDonals, die zijn tenminste lekker. En de Burger King.... daar kom ik nauwelijks. Het dichtste bij mij zit 20/30 kilometer van me vandaan.

Delen op andere websites

Het is eigenlijk te vaak dat iets lekkers er totaal niet uit ziet als op het etiket. Oke, op het etiket van Duo Pennotti ligt alles netjes op de boterham gesmeerd, maar als ik dat ga proberen komt er toch echt iets heel anders uit. Soms ziet het er zelfs uit als honden shit... :7

Delen op andere websites

• 5 maanden later...

Ik mis deze, helaas niet meer te krijgen in Nederland (al ruim 10 jaar uit het assortiment):

1380513_682692401742542_678910274_n.jpg

407982_354077071270745_130407145_n.jpg

Lekker is die man! Neem 'm nog elk jaar als ik op vakantie ben. Daar is die nog altijd te krijgen, in Spanje en Frankrijk bijvoorbeeld.

EDIT: Als je je ooit eens verveeld..

Bewerkt: door TheuNauz
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...