Jump to content

DaddyPimp vs. 3L1077 - Stemmen t/m 27 januari


DaddyPimp

Recommended Posts

Ik wist niet op welke ik moest kiezen. Die van DaddyPimp is heel erg interessant, leuke effecten. Maar ik vind die van 3L1077 wat gaver, modern en wat mooier. Daarom gaat mijn stem naar @3L1077.

Mijn stem gaat naar Elliot! ;D

Een stem dient beargumenteerd te worden. Zo niet, dan is de stem ongeldig en telt deze niet mee!

Link to comment
Delen op andere websites

3L1077, vind het een hele aparte sig. Kleuren schema oogt erg lekker en opzich heel mooi totdat je er iets langer naar kijkt. De overgang van huidskleur naar zwart wit vanuit het rechter oor naar de A van Azier is recht, maar het oogt met de hand gedaan en dus scheef, verder dan dat ziet het er goed uit. Als ik jou geweest was, had ik het huidskleur gedeelte bij het voorhoofd ook zwart en wit gehouden. Ik zie dat je een soort van patroon black and white wilde maken, maar dit is imo een beetje te weinig huidskleur.

Wat je met de mond precies wilde doen is me niet helemaal duidelijk, vind het ook totaal niet staan bij de rest van de sig. Tekst is verder heel mooi gelukt, grootte is nice.

DaddyPimp

Ziet er ook fairly easy uit om eerlijk te zijn. De kleuren in de sig passen wel goed bij elkaar, en de blurry achtergrond past er ook goed bij. Alleen vind ik de horizontale bol/streep een stukje onder de B van Probz niet zo mooi, vind de verticale bol/streep beter bij het geheel passen. Tekst ook goed geplaatst, juiste effecten en grootte is prima.

Al met al beide mooie sigs, met daar hun (persoonlijke) stoor puntjes. VInd het moeilijk maar ik ga toch voor DaddyPimp!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet op welke ik moest kiezen. Die van DaddyPimp is heel erg interessant, leuke effecten. Maar ik vind die van 3L1077 wat gaver, modern en wat mooier. Daarom gaat mijn stem naar @3L1077.

Mijn stem gaat naar Elliot! ;D

Een stem dient beargumenteerd te worden. Zo niet, dan is de stem ongeldig en telt deze niet mee!

Elliot, omdat ik dat met die strepen een mooi effect vind en bij die andere meer alleen bruin is, daar had misschien ook wel iets met grijs gedaan kunnen worden.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind bij allebei de signatures dat het onderwerp "muziek" naar mijn idee te weinig naar voren komt. Het zijn muzikanten, maar naar mijn idee zou het leuker zijn als je ziet dat ze muziek aan het maken zijn. Maar dat is gewoon even mijn idee over een "muziek-signature" en heeft verder geen invloed op m'n stem.

3L1077, ik denk dat het idee was om 2 gekleurde "balken" over z'n gezicht te laten lopen, een heel leuk idee! Zal denk ik ook een hele puzzel zijn om daar de juiste kleuren te vinden! alleen het paarse stukje bij z'n mond vind ik een beetje mislukt, misschien had je die moeten weglaten, of het paarse de lijn van z'n lippen moeten laten volgen, in plaats van zo hoekig. Je tekst vind ik heel mooi, het lijkt wel een beetje 3D achtig! :)

DaddyPimp, je achtergrond vind ik heel mooi! Mooi wazig, en qua kleur vind ik hem ook heel goed gelukt! Ik vind alleen dat je de zanger te donker hebt gemaakt. In het echt is die man ook wel donker, maar in dit plaatje wel wat overdreven.

Je tekst vind ik gewoon echt schitterend gedaan! :tu: Hij valt niet heel erg op, die zanger en de achtergrond blijven de belangrijste en meest opvallende onderdelen, en toch is hij tegelijk wel gewoon goed leesbaar!

Mijn stem is voor DaddyPimp

Link to comment
Delen op andere websites

DaddyPimp: Ik vind je signature heel tof. Als ik zelf aan de fotosoep ga houd ik het ook simpel. Helaas heb ik bij jou het gevoel dat je enkel de achtergrond wat blurry hebt gemaakt, tekst erbij gezet en dat was het. Je lettertype is wel goed gekozen en ook goed geplaatst op de signature, maar ik heb het gevoel dat er maar weinig aan is gedaan.

3L1077: Jouw signature vind ik ook heel erg leuk. Ik ben fan van deze stijl :Y Ik denk alleen dat hij perfect zou geweest zijn als je enkel die man z'n gezicht zo had gemaakt met die balken (je weet wel wat ik daar bedoel he :puh:). Nu lopen ze tot door je tekst en dat is een beetje minder vind ik.

Mijn stem gaat alsnog naar 3L1077

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Daddypimp. Ik weet niet anders dan dat jij hele rustige en ogenschijnlijk eenvoudige signatures maakt met doorgaans rappers als onderwerp. De kracht zit 'm ook in deze in zijn eenvoud. Beetje een aparte kleur wel, maar ik vind het wel wat hebben. Daarnaast heb je de stock ook precies goed geplaatst; niet te groot, niet te klein. En hoewel ik geen liefhebber van tekst in een signature vind ik het hier toch best een (positieve) toevoeging hebben.

Van 3L1077 zijn we een originele insteek wel gewend, maar ik vind dat deze stijl zich niet heel erg goed leent voor een signature. Met de linkerkant is ook wat te weinig gedaan. Niettemin complimenten voor jouw manier van ontwerpen. Je probeert steeds weer vernieuwend te zijn en dat is knap, zeker als je bedenkt dat veel al een keer gedaan/bedacht is. thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar 3L1077. Mooie signature, net als die van DaddyPimp, maar ik vind die van 3L1077 net iets completer. Die van DaddyPimp is meer van: sepia erop, een tekst erbij en klaar is kees. Vond hem dan ook erg op deze afbeelding lijken (kwam ik laatst tegen op een ander forum). Iets meer werk had er wel in mogen zitten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...