Ezra24rct3 Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) M'n stem gaat naar 3L1077. Hij heeft meer kleur dan die van DaddyPimp. Ik vind bruin zo lelijk xD EDIT: Nu ik naar de post van _Night-men_ kijk denk ik dat DaddyPimp er minder tijd in heeft gestoken en gewoon geknipt en geplakt + wat tekst heeft gedacht. Bewerkt: 27 januari 2014 door Ezra24rct3
Foreigner97 Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Eliott heeft zijn signature gecreëerd vanuit een tof idee, maar ik vind het resultaat simpelweg niet zo geslaagd. De kleuren zijn mooi, maar ik vind het geheel met de strepen waar raar lijken. Dat 'wolkje' (sorry voor mijn gebrekkige verwoording ) achter de tekst geeft overigens een leuk effect. DaddyPimp heeft een stuk simpeler plaatje ingestuurd, en veel complexer met effecten e.d. hoeft het van mij ook niet. Simpel en overzichtelijk. Het is een mooi geheel en het overheersende kleurtje kan ik wel waarderen. Juist omdat het simpel en niet zo druk oogt, geef ik DaddyPimp mijn stem.
Recommended Posts