GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 10 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Voor de mensen die dachten dat er niks ging gebeuren. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HpwLoC6qxLg En dan durft de politie opeens wel weer wat te doen.
Dutchy3010 Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 "Er is meer gaande dan dat ze ons laten zien". Uiteraard, 99% van de mensen is te dom om het te begrijpen en denken geenszins na voordat ze hun oordeel vellen. En terecht dat de politie optreedt tegen dit soort kansloze vervelende acties.
Danoontje_nl Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 (bewerkt) Veel onzin... Het enige wat deze mensen hebben bereikt is irritatie bij hun landgenoten. En dan ook nog domme opmerkingen als 'word wakker' roepen, mijn reactie op dit soort uitspraken is verdiepen in de wereld. Dit is voor mij weer het bewijs dat deze kleine groep mensen waaronder jij ook valt Maverick, geen zin hebben om zich te verdiepen in het economisch probleem waar we nu in zitten. Ik weet toch dat je hier niet op in gaat Maverick zoals 2 maanden geleden en weer komt opdagen met achterlijke afbeeldingen. Bewerkt: 10 maart 2014 door Danoontje_nl
Guardian1980 Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 Dit filmpje is voor mij nog meer een bewijs dat het hier vooral gaat om niet al te snuggere mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en alleen kijken naar wat goed is voor hen zelf.
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Dit filmpje is voor mij nog meer een bewijs dat het hier vooral gaat om niet al te snuggere mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en alleen kijken naar wat goed is voor hen zelf. Nee die mensen doen dat ook voor ons, maar ik vind het dan ook echt belachelijk dat mensen het hier goed vinden dat er duizenden kinderen hongerig naar school gaan zonder brood mee te krijgen, omdat het met de voedselbank slecht gaat. Hier nog een zielig filmpje, wat jullie natuurlijk weer niks kan schelen, omdat het in andere landen nog erger is en het in nederland maar ook zo moet gaan. http://www.telegraaf.nl/binnenland/22364317/__Rutte_zorgverlener__.html De regering heeft bakken vol geld, dus dat kan hier een stuk beter allemaal. In dit land kun je beter een allochtoon zijn, want dan heb je nog wat voordelen zoals de Superzorgpolis en weet ik het allemaal. http://www.telegraaf.nl/binnenland/22330625/__Run_op_betaalde_terugkeer__.html
Danoontje_nl Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 (bewerkt) Zoals gewoonlijk onzin... Het eerste filmpje laat zien dat Rutte een prima minister is. Ik denk dat de beste oplossing is dat iemand jou een enkeltje Afrika of nog beter Noord-korea stuurt. Even kijken of je het nog zo vervelend vind hier. Europa is in crisis en landen moeten hier eenmaal concessies voor doen. Bewerkt: 11 maart 2014 door Danoontje_nl
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 (bewerkt) Zoals gewoonlijk onzin... Het eerste filmpje laat zien dat Rutte een prima minister is. Ik denk dat de beste oplossing is dat iemand jou een enkeltje Afrika of nog beter Noord-korea stuurt. Even kijken of je het nog zo vervelend vind hier. Europa is in crisis en landen moeten hier eenmaal concessies voor doen. Ja want ik kijk niet naar mezelf maar na de mensen die naar de voedselbank moeten, en ze dus moeten bedenken wat ze hun kind de volgende dag te eten zullen moeten geven. Nee dit land begint zelf op Afrika te lijken.Doe maar alsof je het nieuws niet wilt geloven, maar diep in je hart weet je dat het de waarheid is, en daar kun jij niet omheen. http://www.telegraaf...erugkeer__.html Bewerkt: 11 maart 2014 door GTA-LCS-Maverick
Michael Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Zoals gewoonlijk onzin... Het eerste filmpje laat zien dat Rutte een prima minister is. Ik denk dat de beste oplossing is dat iemand jou een enkeltje Afrika of nog beter Noord-korea stuurt. Even kijken of je het nog zo vervelend vind hier. Europa is in crisis en landen moeten hier eenmaal concessies voor doen. Ja want ik kijk niet naar mezelf maar na de mensen die naar de voedselbank moeten, en ze dus moeten bedenken wat ze hun kind de volgende dag te eten zullen moeten geven. Nee dit land begint zelf op Afrika te lijken.Doe maar alsof je het nieuws niet wilt geloven, maar diep in je hart weet je dat het de waarheid is, en daar kun jij niet omheen. http://www.telegraaf...erugkeer__.html Dan zal ik je eens iets uitleggen, mijn school gaat zich inzetten voor de Voedselbank in onze Gemeente. Wij zijn sprakeloos over het feit dat kinderen en ouders bijna niks kunnen eten. Dat de ouders meestal maar de restjes moeten gaan eten van de kinderen. Wij hebben bovendien ook al boven de tweeduizend euro aan Serious Request 2013 gegeven, ik mocht zelf de Cheque overhandigen. Wij weten best wel dat er mensen een vreselijke tijd hebben omdat hun geen geld hebben. Hou alsjeblieft eens op om onwaarheden te verspreiden over het forum, hou alsjeblieft eens op om als een wijsneus alles te spelen hier. Wij weten heus wel dat het minder gaat met ons land.
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Eindelijk iemand die het wel ziet Zoo die gast gaat er gewoon voor De brief aan rutte is verstuurd. En met daarin een ultimatum van 2 weken dat hij contact met mij moet opnemen. Zo niet dan volgen er weer acties. Ik hou jullie op de hoogte. Mvg jerry agema >>> Door SpacyColours: Nutteloze quote verwijderd<<<
SpacyColours Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Je hebt ons nou wel genoeg lastiggevallen daarmee, ik denk niet dat je iemand nog gaat overtuigen. Als je zonodig verbetering wilt, ga dan van je luie gat af en doe wat nuttigs, in plaats van alleen maar anderen te commanderen dat ze wat moeten gaan doen.
MegaPilot Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 (bewerkt) Je hebt ons nou wel genoeg lastiggevallen daarmee, ik denk niet dat je iemand nog gaat overtuigen. Als je zonodig verbetering wilt, ga dan van je luie gat af en doe wat nuttigs, in plaats van alleen maar anderen te commanderen dat ze wat moeten gaan doen. Je had jezelf legendarisch kunnen maken door na deze post dit topic op slot te gooien. Ik volg dit topic al een tijdje en probeer het nieuws omtrent dit wat te volgen. Ik vind het ten eerste zeer jammer dat men Jerry Agema zomaar zit af te breken in dit topic omdat z'n schrijven niet zo top is. Tja, verwacht je van een vrachtwagenchauffeur dat ie een universitair diploma in de Nederlandse taalkunde heeft? Wat Jerry beweert is gewoon waar(en dat is bewezen). Het wordt steeds duurder in Nederland(hier in België ook overigens) om te leven en dat klopt gewoon niet. De lonen zijn over de jaren heen niet evenredig gestegen met de kostprijs van het leven en dat klopt mijn inziens niet. Ik heb diezelfde Jerry trouwens geen extreem-rechtse uitspraken zien doen zoals LCS Maverick dat hier doet, dat gaf me eerst wel een verkeerd beeld. Correct me if I'm wrong, ik ben niet thuis in de Nederlandse politiek, maar heb me wel zo goed mogelijk geïnformeerd vooraleer ik dit postte. Bewerkt: 11 maart 2014 door MegaPilot
thebig Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 ... maar heb me wel zo goed mogelijk geïnformeerd vooraleer ik dit postte. Dan heb je in de eerste plaats al geen plek in dit topic, voor zover ik het heb gevolgd. Om dan toch nog wat on-topic te blijven: ik vind dit vooral een topic waar er veel langs elkaar heen gepraat wordt. Er wordt amper ingegaan op elkaars argumenten en zomaar wat loos geschreeuwd, en dan vooral aan de kant van LCS-Maverick. Ik snap dat je je mening wilt verkondigen, maar neem dan ook even de moeite om in te gaan op wat anderen zeggen voor je een heel nieuw element erin gooit. Voor de rest moet ik helemaal niets hebben van die populistische partijen. Er zullen zeker dingen tussen zitten die steek houden, maar het moet ook wel een beetje realistisch blijven. Als je denkt te kunnen leven in een maatschappij waar alles rozengeur en maneschijn is, dan ga je dat in geen enkel land vinden.
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 12 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Tja ze houden me nou eenmaal erg goed op de hoogte https://www.facebook...3751607?fref=ts https://www.facebook...derland?fref=ts
Recommended Posts