Jump to content

Vrijdag 7 Maart 2014 15:00 heel Nederland plat


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA-LCS-Maverick

    24

  • Dutchy3010

    14

  • SpacyColours

    13

  • Sir_Ballas

    12

Vanaf Groningen naar de Duitse grens/Eemshaven (of andersom) stonden wel files, maar dat was om de gaswinning en werkgelegenheid in Groningen, niet per se het gehele beleid van het kabinet. Die protesten lopen natuurlijk al een tijdje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil geen olie op het vuur doen hoor :puh:

Maar tactisch gezien kan je protesteren beter op 17 maart doen (gemeenteraadsverkiezingen in NL) wanneer Politici hun aan hun beste kant moeten laten zien, of 24-25 maart (Nuclear Security Summit) wanneer buitenlandse ogen op Nederland staan gericht.

Link to comment
Delen op andere websites

Het begin is er :klap:

http://nos.nl/artike...en-kabinet.html

Laat nederland weer nederland zijn :dans:

Je slaat echt door hoor, Nederland wordt niet weer Nederland. Trouwens het was allemaal niet zo erg als vermoed werdt. Van de ongeveer 30 aankondigen om slomer te gaan rijden, waren er maar 7. Waarvan 1tje een redelijk grootte, op de A7 geloof ik.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Het begin is er :klap:

http://nos.nl/artikel/620061-blokkades-en-acties-tegen-kabinet.html

Laat nederland weer nederland zijn :dans:

Hoepel alsjeblieft op met dit gezeik en ga naar een krottenwijk in Afrika emigreren. Kom na twee jaar terug, en dan wil ik je nog wel eens horen mekkeren over armoede in Nederland. Het spijt me maar je bent echt een verwend nest als je dit soort uitspraken toejuicht:

"Ik ben arm. De armoede in dit land rijst de pan uit"

... van een meneer die een duur pak draagt en zo te zien een gezond dochtertje weet op te voeden.

20140307_065255.jpg

Sorry dat ik hard overkom, maar ik ben vroeger in relatieve armoede opgegroeid en heb geleerd dat je het hartstikke naar je zin kunt hebben zonder luxe. Dat wij in de Westerse wereld opgroeien met een verleidelijk materialistisch sausje over alles heengegoten, leidt ons even af van de wereldcijfers. Je kunt heus wel wat van je maandelijkse uitgaven besparen en je zult zien hoe veel je nog overhoudt. En anders heb je het sociale vangnet nog. Zo makkelijk belandt je niet in de goot. Ja, tenzij je te lui bent om zelf iets te doen en liever achterover leunt en verwacht dat je als een koning behandelt gaat worden. Dan heb je inderdaad kans dat je op een gegeven moment lekker in je eigen sop mag gaarkoken.

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Zag net op tv voor het eerst die gozer die het georganiseerd heeft, wat een flapdrol zeg. Als dat onze leider in bange tijden is, dan hebben we echt een probleem.

of 24-25 maart (Nuclear Security Summit) wanneer buitenlandse ogen op Nederland staan gericht.

Als je die dagen alleen al een verdachte scheet laat heb je een probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

hahahaha >.< Ja, dat denk ik dan wel. Maar goed, als je er dan net zo voor kan zorgen zoals Haren, dat je dan een gebrek aan politiecapaciteit etc. hebt. Dan draag je dat wel mooi naar buiten toe :puh:

ontopic, denk ik wel dat Nederland tot een van de betere landen behoort van de EU. Dat Spanje / Griekenland gaan protesteren Alas... Ik denk echt dat, alhouwel ik het niet met al het beleid van deze kabinetsperiode eens ben, het kabinet (vooral op solidariteit) het goed doet. En dat had ons land het meeste nodig denk ik. ^^

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Het begin is er Applaus.gif

http://nos.nl/artike...en-kabinet.html

Laat nederland weer nederland zijn static.gif

Hoepel alsjeblieft op met dit gezeik en ga naar een krottenwijk in Afrika emigreren. Kom na twee jaar terug, en dan wil ik je nog wel eens horen mekkeren over armoede in Nederland. Het spijt me maar je bent echt een verwend nest als je dit soort uitspraken toejuicht:

"Ik ben arm. De armoede in dit land rijst de pan uit"

... van een meneer die een duur pak draagt en zo te zien een gezond dochtertje weet op te voeden.

20140307_065255.jpg

Sorry dat ik hard overkom, maar ik ben vroeger in relatieve armoede opgegroeid en heb geleerd dat je het hartstikke naar je zin kunt hebben zonder luxe. Dat wij in de Westerse wereld opgroeien met een verleidelijk materialistisch sausje over alles heengegoten, leidt ons even af van de wereldcijfers. Je kunt heus wel wat van je maandelijkse uitgaven besparen en je zult zien hoe veel je nog overhoudt. En anders heb je het sociale vangnet nog. Zo makkelijk belandt je niet in de goot. Ja, tenzij je te lui bent om zelf iets te doen en liever achterover leunt en verwacht dat je als een koning behandelt gaat worden. Dan heb je inderdaad kans dat je op een gegeven moment lekker in je eigen sop mag gaarkoken.

Niet iedereen heeft het niet meer zo goed in nederland als vroeger.

1 Mensen kunnen hier geen baan meer krijgen omdat ze te duur of te oud zijn, en anders worden ze wel vervangen door polen.

2 Steeds meer gezinnen komen op straat te staan.

3 Duizenden kinderen gaan met honger naar school omdat de overheid de voedselbank niet wit helpen.

http://www.blikopnie...rig-naar-school

Dit is nederland en dit kan niet en dat mag gewoon NIET :@

DIT LAND IS HET ZAT :@

pxnrumsbco6.jpg

5vrmkatmobn.jpg

Ik heb nog even ze verhaal gekopieerd, en moet zeggen dat ik toch wel erg trots op hem ben :tu:

Zo mensen. Even heerlijk geslapen. Was een overweldigend dagje.

Door alle drukte heb ik niks kunnen posten.

Maar zal even de bevindingen met jullie delen.

Gister om half 7 begonnen de telefoontje van de media.

Dat is de hele dag zo doorgegaan. En kon niet meer bijhouden wie er nu allemaal gebeld heeft. Maar gigantisch veel radiostations. Zelf 2 keer 3fm. Zowel giel als claudia de breij. Maar uiteraard ook veel tv stations die locatie wouden weten enz.

Om 14:00 was het verzamelen. En ik ben van mening dat de opkomst best teleurstellend was. Maar dat was van te voren te verwachten. Maar voor alle mensen die zijn op komen dagen in een woord TOP!!!

Overal wat ik nu heb kunnen zien was er volop politie aanwezig. En dat is opzich niet erg. Want bij ons hebben ze het ZEER goed begeleid. Wegen afgezet waar wij langs moesten. Opritten werden alvast vast gezet zodat er geen gevaarlijke situaties ontstonden.

Nou toen uiteraard beetje het "saaie" gedeelte. Langzaam rijden en de file veroorzaken.

Maar zoals ik op bijna alle plekken heb vernomen zijn de actie voortijdig afgebroken.

Dat kan aan meer dingen te wijden zijn. Zo was het bij mij het geval dat ik een plek had afgesproken. Maar ook het uur dat we hadden. Nou waren wij iets eerder bij de plek dan verwacht. Maar moesten er toch vanaf. Dus werden de motoren van de politie ervoor gezet en moesten we er van af.

Aanvankelijk was ik zeer gefrustreerd. Maar toen ik weer bij zinnen kwam besefte ik eigenlijk dat de actie geslaagd was. En puur om het feit dat het volop in de media moest komen om daar op verder te bouwen. Nou ik kan wel zeggen dat dat zeker zeer goed gelukt is.

Nadat we nog veel nagepraat hebben op het eindpunt besloten we naar urk toe te gaan. Want mark rutte zou daar bij een vvd bijeenkomst komen.

Eenmaal daar op de verzamelplek aangekomen stond daar uiteraard ook politie.

Aangezien het aardige mensen waren konden we daar goed mee praten en dacht dan kunnen jullie ook wel even voor ons rijden naar de locatie waar rutte zou komen. En uiteraard deden de urkse agenten dat met liefde. TOP TOCH.

Daar hadden ze ook een kleine demonstratie op touw gezet. En toen rutte eenmaal aangekomen was heb ik

Nog even heel kort met hem kunnen praten. Maar niet uitvoerig helaas. Maar een persoon van landelijke demonstratie 2013 heeft haart tel nummer aan hem gegeven. Met de boodschap dat we een gesprek met hem willen hebben. Ik ben benieuwd of deze sympathieke man dat zal doen.

Toen kwam voor mij het hoogte punt. Ik kreeg het doorslaggevende telefoontje dat ze wilden dat ik bij pauw en witteman kwam. Nouja dat sla je niet af. Dus dan maar door naar amsterdam. Nou de meeste van jullie hebben de beelden kunnen zien. Dus daar hoef ik

Niks over te vertellen.

Nadat dat allemaal afgelopen was. Kon ik eindelijk naar huis. Natuurlijk nog even langs de mac donalds. Want ik had trek. En daar begon het bij veel plaatsen die dag .

En toen eindelijk half 3 s'nachts was ik thuis. Nog even een paar biertjes naar achter. Paar peuken. En even de dag terug bekijken. Pffff wat is er eigenlijk allemaal gebeurt man. Ja dat besef ik me nog steeds niet helemaal.

Ik krijg echt ladingen met positieve berichten. Dank daarvoor. En uiteraard kreeg ik ook de negatieve. Nou ben ik daar gelukkig niet vatbaar voor. Maar wat ik wel wil

Melden is dat het niet gevaarlijke chaos hoeft te worden om je doel te bereiken. Ik ben van mening dat het gister best goed verlopen is.

Nou wil ik toch wel even wat over en tegen de politie zeggen.

Ten eerste vond ik het heel mooi om te zien dat ze zeer behulpzaam waren. Op een intimidatie daar gelaten. En onderweg ook zeer goed begeleid. Maarrrrr een uur is een uur. En ergens bekruipt mij het gevoel dat als ik de berichten zo lees en overal is het vroegtijdig afgeblazen dat de politie toch wil laten zien dat hun het voor het zeggen hebben.

Ik wil hem toch deze mededeling meegeven:

Je mag dan een wapen hebben. Je mag dat privileges hebben. En

Misschien voel jij je autoritair. Maar wij zijn de burgers de mensen. Het volk. Die opkomt voor zichzelf. En als je dan toch vrij mag bewegen. Ik

Een kooi. Dan zullen er denk ik alleen maar hardere en moeilijkere te controlere actie ontstaan.

Maakt ook niet uit. Hun weten dat toch wel.

Maargoed al met al vond ik persoonlijk het een zeer geslaagde dag. En hebben de niet alleen een deur open getrapt. Maar het complete kozijn en de muur is mee omlaag gegaan.

Nu is het uiteraard aan rutte. Ik ga proberen contact met hem op te nemen. En ik geef daar 2 weken de tijd voor. Mocht dat op niks uitlopen. Dan weer u wel wat er gebeurd. Dan volgen er weer acties. Niet zoals gister. Want dan doen we het met zijn alle subtieler. Maar acties komen er dan zeker.

Ik wil via deze iedereen bedanken die meegewerkt heeft. En die het gesteund heeft. En bedankt voor alle leuke en lieve berichten.

En tegen de "haters" wil ik zeggen: ook voor jullie blijf ik doorgaan. Maar ik hoop dat jullie wel begrijpen dat je een grens over moet gaan en ergenis op moet roepen om de media op poten te krijgen. Bewijs is gister geleverd.

MENSEN ECHT TOP ALLEMAAL. DIT IS HET BEGIN.

7 MAART 2014 IS OFFICIEEL HEET BEGIN VAN DE OPSTAND VAN NEDERLAND.

Bedankt allemaal.

Groet jerry agema

>>> Door SpacyColours: Triplepost samengevoegd<<<

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

DIT LAND IS HET ZAT :@

*plaatje*

*plaatje*

Kap, met dit soort ongein. Het gaat gewoon normaal in Nederland, er waren tijden dat het slechter ging met Nederland. Als je het zo slecht vind? Ga dan lekker naar een ander land!

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

DIT LAND IS HET ZAT :@

Nederland is het niet zat. We zijn nu wél zat van jou.

>>> Door Guardian1980: Ik wou dat ik zat was, dan vond ik dit misschien nog wel leuk. Ongenoegen uiten mag, maar houd het netjes.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...