Jump to content

Maken andere uitlaten/ supercharger-hoods nog wat uit?


muller295

Recommended Posts

Zoals de TT zegt: geven andere uitlaten een ander geluid?

En maakt een hood met een supercharger op welke manier dan ook verschil?

En scheelt een andere engine qua geluid?

Een andere gearbox volgens mij wel (qua geluid bij schakelen.

Bewerkt: door muller295
Link to comment
Delen op andere websites

engine upgrades daar ga je wel degelijk sneller van transmission ook de rest is puur voor de show alleen met een andere uitlaat lijkt het geluid een beetje te veranderen en komen er knallen (backfire) uit de uitlaat waardoor je de ilusie wekt dat je gebakje opgevoerd is :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de TT zegt: geven andere uitlaten een ander geluid?

En maakt een hood met een supercharger op welke manier dan ook verschil?

En scheelt een andere engine qua geluid?

Een andere gearbox volgens mij wel (qua geluid bij schakelen.

Een supercharger i.p.v. een turbo zorgt ervoor dat je ietsje minder power hebt maar je geen lag hebt, zoals de turbo. Zo zul je zien dat je in bochten sneller terug optrekt met een supercharger.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de TT zegt: geven andere uitlaten een ander geluid?

En maakt een hood met een supercharger op welke manier dan ook verschil?

En scheelt een andere engine qua geluid?

Een andere gearbox volgens mij wel (qua geluid bij schakelen.

Een supercharger i.p.v. een turbo zorgt ervoor dat je ietsje minder power hebt maar je geen lag hebt, zoals de turbo. Zo zul je zien dat je in bochten sneller terug optrekt met een supercharger.

Neh, je kan niet kiezen tussen een turbo of een supercharger.

Ik had het eigenlijk over zo'n bug catcher

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Stel: je auto is bij acceleration al helemaal vol (balkje) en als je er dan nog een turbo op doet. Heeft dat dan nog nut of....?

Je topsnelheid zal dan hoger liggen ...... denk ik.

Maar goed, dat is toch allemaal te zien zodra je bij LSC naar binnen gaat en je de turbo optie opent. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Stel: je auto is bij acceleration al helemaal vol (balkje) en als je er dan nog een turbo op doet. Heeft dat dan nog nut of....?

volgens mij is de turbo enkel voor acceleratie. Is je bakje vol dan, dan heeft de turbo geen functie. Al zet ik m er dan nog op voor het turbo geluid:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere uitlaat zou geen verschil mogen maken qua prestaties, hooguit qua geluid. (alleen is dit volgens mij niet het geval) Voor de hood idemdito. De engine volgens mij qua geluid, maar durf niet met zekerheid te zeggen als dit voor een verbeterde prestatie zorgt. De gearbox zorgt voor het soepeler schakelen, wat voor beter optrekken zorgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere uitlaat zou geen verschil mogen maken qua prestaties, hooguit qua geluid. (alleen is dit volgens mij niet het geval) Voor de hood idemdito. De engine volgens mij qua geluid, maar durf niet met zekerheid te zeggen als dit voor een verbeterde prestatie zorgt. De gearbox zorgt voor het soepeler schakelen, wat voor beter optrekken zorgt.

Nee, uitlaat is wss enkel uiterlijk en heel misschien geluid. Een bug catcher hood maakt geen verschil in geluid of performance. Engine is prestaties. Gearbox ook enkel prestaties, namelijk een close ratio gearbox= sneller optrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...