Jump to content

Geld geld geld nodig


headbanger007

Recommended Posts

Hoi,

in gta IV online begint mijn geld langzamerhand op te geraken. Wordt om de haverklap gekild door iemand die zichzelf verbergt op de radar of door rellen, excetra. Al mijn geld dat ik verdien met online games verlies ik dus daaraan. Ik koop zelf geen auto's wegens ... geen geld :-).

Iemand een idee om snel goed geld te verdienen? (behalve auto's te verkopen en te jagen op bounty's).

thx

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LikeAiLikeYou

    15

  • Tommy-Vercetti

    8

  • Mrkwark

    8

  • Sir_Ballas

    6

Dat je alle cash kwijt kan raken als je gekilld bent klopt niet.

Ik zou adviseren:

- Coveted mission

- Boneyard survival

- Base Invaders mission

- Landing Geard mission

- Passive mode

Link to comment
Delen op andere websites

Passive mode (pm) is een klein beetje nutteloos, zodra ze merken dat je in pm zit komen ze met een auto je dood rijden of wachten ze tot je een voertuig in bent gestapt. Werkt dus eigenlijk alleen wanneer je op bijvoorbeeld een randje loopt omdat je daar niet met de auto op kan komen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Passive mode (pm) is een klein beetje nutteloos, zodra ze merken dat je in pm zit komen ze met een auto je dood rijden of wachten ze tot je een voertuig in bent gestapt. Werkt dus eigenlijk alleen wanneer je op bijvoorbeeld een randje loopt omdat je daar niet met de auto op kan komen. ;)

Herinneringen :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap dit echt niet hoe mensen nou geen geld kunnen verdienen

ik log savonds in eerst even freemode kost me wel 30K minimaal aan kogels en bommen

duurt meestal nooit lang dan krijg ik wel een invite van een crew member dan racen en schieten we wat

voor je het weet ben je een paar uur verder dikke lol en tegen de tijd dat ik weer in freemode zit heb ik minimaal 100K verdient

meestal zit ik aan het einde van de avond tussen de 200 en 400K zonder er echt moeite voor te doen

misschien is het probleem dat je te veel tijd in free mode spendeert ga racen ga schieten geld gaat sneller dan je denkt

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap dit echt niet hoe mensen nou geen geld kunnen verdienen

ik log savonds in eerst even freemode kost me wel 30K minimaal aan kogels en bommen

duurt meestal nooit lang dan krijg ik wel een invite van een crew member dan racen en schieten we wat

voor je het weet ben je een paar uur verder dikke lol en tegen de tijd dat ik weer in freemode zit heb ik minimaal 100K verdient

meestal zit ik aan het einde van de avond tussen de 200 en 400K zonder er echt moeite voor te doen

misschien is het probleem dat je te veel tijd in free mode spendeert ga racen ga schieten geld gaat sneller dan je denkt

Moet je dat wel leuk vinden om te doen:P

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap dit echt niet hoe mensen nou geen geld kunnen verdienen

ik log savonds in eerst even freemode kost me wel 30K minimaal aan kogels en bommen

duurt meestal nooit lang dan krijg ik wel een invite van een crew member dan racen en schieten we wat

voor je het weet ben je een paar uur verder dikke lol en tegen de tijd dat ik weer in freemode zit heb ik minimaal 100K verdient

meestal zit ik aan het einde van de avond tussen de 200 en 400K zonder er echt moeite voor te doen

misschien is het probleem dat je te veel tijd in free mode spendeert ga racen ga schieten geld gaat sneller dan je denkt

Moet je dat wel leuk vinden om te doen:P

Ik vrees dat als je dat niet leuk vindt, je een beetje de verkeerde game gekocht hebt...

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Moet je dat wel leuk vinden om te doen:P

Ik vrees dat als je dat niet leuk vindt, je een beetje de verkeerde game gekocht hebt...

GTA bestaat niet uit alleen missies en races? heb het wel een tijd gedaan, alleen op een geven moment zijn de missies voor 70% het zelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...