Mrkwark Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 (bewerkt) Nederlends neit jouwe bestte vac he klopt altijd 4en maakt dat mij een minder mens? begrijp je daarom niet wat ik bedoel? volgens mij staat het er duidelijk genoeg! je kan je crew maatje wel gaan helpen en net zoals hem over een ander onderwerp beginnen maar dat verandert de feiten niet! ''Crew'' ''Maatje'' en nee ik kan het niet lezen want je gebruikt te veel enters hopelijk kan je dit lezen want dit is in jou taal Congratz Bewerkt: 6 februari 2014 door Mrkwark
LikeAiLikeYou Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 in het vervolg lees goed en reageer dan pas als ik teveel enters gebruik is dat jouw probleem in mijn ogen is een enter het einde van een regel dit maakt het overzichtelijker naar mijn idee iedereen zal daar anders over denken en dat is een mening dat jullie onderwerpen veranderen en de discussie niet kunnen winnen is een feit
Sir_Ballas Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 op de basisschool gingen wij ook altijd naar de volgende regel na een zin...
LikeAiLikeYou Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 15 en 18 jaar nu snap ik alles:)
LikeAiLikeYou Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 op de basisschool gingen wij ook altijd naar de volgende regel na een zin... dat is ook zon beetje de laatste school waar ik op heb gezeten daar zal ik het vast van hebben
Mrkwark Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 LikeAnAimbot Oh god DAAROM ben je zo skilled in gta v
Sir_Ballas Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 op de basisschool gingen wij ook altijd naar de volgende regel na een zin... dat is ook zon beetje de laatste school waar ik op heb gezeten daar zal ik het vast van hebben jij gaat heel ver komen in het leven, succes ermee
LikeAiLikeYou Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 geloof me de rijkste mensen op aarde hebben hun school nooit afgemaakt:) en ja ik ben al heel ver in mijn leven eigen bedrijf soms beetje doorbijten maar ik overleef al 7 jaar met mijn kleine onderneming
Sir_Ballas Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 maar dat was in een tijd dat er minder waarde aan een diploma werd gehecht
LikeAiLikeYou Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 LikeAnAimbot Oh god DAAROM ben je zo skilled in gta v engles waz nyd juw baste vac ov wel Like An Aimbot zoals een aimbot dus ik schiet als een aimbot ik ben er niet 1
Mrkwark Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 (bewerkt) Sigh, Poor fellow i only have one thing to say to you Go fuck your self Bewerkt: 6 februari 2014 door Mrkwark
LikeAiLikeYou Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 maar dat was in een tijd dat er minder waarde aan een diploma werd gehecht ik hoef nergens te soliciteren dus wat moet ik met een diploma denk je als ik bij een klant kom dat ze vragen om een diploma dat doen ze dus niet...
Recommended Posts