Mrkwark Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Omdat ze denken dat je fatsoenlijke diploma heb
LikeAiLikeYou Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Sigh, Poor fellow i only have one thing to say to you Go fuck your self vriend jij zij precies hetzelfde tegen mij over mijn nederlandse kunde ik hield het ook netjes iedereen weet dat schelden een vorm van onmacht is:)
LikeAiLikeYou Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Omdat ze denken dat je fatsoenlijke diploma heb ze mogen denken wat ze willen zolang ik netjes werk lever en de klant maar betaald naar mijn mening bereik je meer in het leven als je op je 18de van school gaat dan dat je tot je 30ste op school blijft zitten met een bak studieschulden en geen enkele werkervaring
Nissan Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Kunnen we weer terug naar 't onderwerp van dit topic? Het eenvoudig kunnen bemachtigen van geld?
Mrkwark Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 dubbele post mogen niet jonge. en wat voor bedrijf heb je dan ?
UberBug Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Jongens, stop hier nu mee... en houd je aan het topic. Een ieder heeft zijn/ haar punt nu gemaakt!
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 februari 2014 Rapport Geplaatst: 6 februari 2014 Ik ben al gestopt hoor meneer Dat ventje is geband namelijk.
Mordecai Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Kom op jongens. Dit verpest de sfeer. We moeten realiseren dat hier Gta spelers zijn van allerlei leeftijden. Ik ben zelf pas 24 geworden maar dit spel is gewoon bruut. Doe nou gewoon chill allemaal. Nutteloze confrontaties leveren niks op behalve tijdverlies wat je beter kan gebruiken om money te maken.
bossofzeeland Geplaatst: 2 maart 2014 Rapport Geplaatst: 2 maart 2014 Probeer anders eens in missies als coveted of rooftop rumble te komen. Ik heb vandaag "gemoneyfarmed" op deze missies met vrienden en dan ben je heeel snel 300000 dollar rijker
R3ne Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Na het lezen van dit hele topic, moest ik eerst even mn onderbroek verschonen had namelijk in me broek geplast van het lachen...
Bassieboy35 Geplaatst: 3 maart 2014 Rapport Geplaatst: 3 maart 2014 Dat het lachwekkend is mag geen reden zijn om off-topic te posten. Dit topic is uit de hand gelopen en kan beter gesloten worden om nog meer van de bovenstaande reacties te voorkomen.
Recommended Posts