Jump to content

Welke echt bestaande voertuig wil je nog is in GTA?


xCrazyShotgun

Recommended Posts

Enkele vaartuigen die ik wel zou willen zien zijn een cruiseship en een roeiboot! Een cruiseship lijkt me heerlijk om op rond te dolen, dat is eigenlijk al gewoon een map opzichzelf! Van mij mogen er sowieso wel enkele grotere boten rondvaren :). Een roeiboot lijkt me wel een tof getaway-voertuig voor op het water!

Oasis_Aerial_4.jpg

juli%2B2011%2B299.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xCrazyShotgun

    9

  • Sir_Ballas

    7

  • Dotz

    5

  • Phoenyxar

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Enkele vaartuigen die ik wel zou willen zien zijn een cruiseship en een roeiboot! Een cruiseship lijkt me heerlijk om op rond te dolen, dat is eigenlijk al gewoon een map opzichzelf! Van mij mogen er sowieso wel enkele grotere boten rondvaren :). Een roeiboot lijkt me wel een tof getaway-voertuig voor op het water!

Oasis_Aerial_4.jpg

Toen ik hoorde dat Grand Theft Auto V zou komen had ik wel een Ferry verwacht van Paleto Bay naar Los Santos. En het is wonderbaarlijk dat er in Grand Theft Auto V toen voor een missie een Yacht lag in de zee. Had gehoopt dat het voor een langere tijd zou blijven aangezien dat ook gebeurde met The Ballad Of Gay Tony met de multiplayer. Ik vraag mij af wat Rockstar Games tegenhoudt :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

*Bumpje*

Shitzu Taylor - Suzuki Swift

*plaatje*

Truffade Vision - Bugatti Galibier

*plaatje*

Die Bugatti lijkt anders verdacht veel op de Enus Cognoscenti Cabrio.

Hij lijkt er inderdaad wel een beetje op, maar dit is een vierdeurs auto. De Enus Cognoscenti Cabrio is in GTA V, een tweedeurs auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet echt meer fantasie met de wagen namen en de wagens zelf. Dit is de enigste auto die in me opkwam. :puh:

2012-Fiat-500-EPA-ratings-of-38-mpg-on-the-highway.jpg

Tiap Torino - Fiat 500

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...