Bassieboy35 Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2014 American Truck Simulator Ontwikkelaar: SCS Software Uitgever: ? Genre: Simulatie Platforms: PC Aantal spelers: 1 Release: Lente 2014 (niet bevestigd) Demo: - Website: - We kennen allemaal wel de Euro Truck Simulator serie en de 18 Wheels of Steel serie van SCS Software. Nu komen ze met een American Truck Simulator, een beetje dezelfde opzet als de eerder genoemde spellen. Vrachten afleveren naar een bepaalde bestemming, in de loop van het spel je vrachtwagen upgraden of een nieuwe kopen. Er is nog niet zoveel over het spel bekend, zijn er mensen die dit spel al enige tijd volgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2014 Ik ben erg benieuwd wat mensen nou vinden van al deze simulators. Zelf ben ik wel een fan van FSX, ik kan me voorstellen dat mensen een train simulator ook nog wel leuk vinden. Maar een vrachtwagen of farm simulator? Wat is daar leuk aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2014 aangezien ETS2 heel leuk was om te spelen, zijn mijn verwachtingen voor dit spel hoog. en het is eigenlijk hetzelfde als ETS2 maar dan met een andere map en vrachtwagens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2014 Ik voel me zelf meer aangesproken bij Europa, maar de 'rigs' van de US is natuurlijk wat anders dan de trucks in de EU Dus ik ben uiteindelijk wel benieuwd of het spel veel vernieuwingen (ook in de gameplay) zal brengen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 In tegenstelling tot ETS vond ik ETS2 echt super leuk om te spelen! Al deze etzelfde is al ETS 2 kijk ik hier best wel naar uit. Ik ben een fan van Amerika dus ik volg het denk wel even. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 ETS2 was inderdaad heel leuk om te spelen, maar die werd na een tijdje toch saai. Ik ben benieuwd wat dit spel gaat brengen! Al moeten ze wel wat nieuwe features erin stoppen. Anders wordt het na een tijdje ook saai en dat zou jammer zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 Ik ga hem sowieso halen vind vrachtauto's al interessant dus deze wordt denk ik ook wel vet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 ETS leek me leuk maar kon me uiteindelijk totaal niet boeien, dat gold ook voor deel twee.. Deze laat ik dus lekker aan me voorbij gaan. Ik had er overigens nog nooit van gehoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 Ben benieuwd! Ik heb tijdens een sale van Steam Euro Truck Simulator deeltje 2 op de kop kunnen tikken voor €7,50, en dat heeft me tot dusver prima vermaakt. Het lijkt me interessant om door de Verenigde Staten te toeren, al zal ik deze waarschijnlijk ook pas kopen als hij in de sale is. Bedankt voor dit topic, ik ga dit in de gaten houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 het schijnt trouwens dat het alleen in californie is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 Dat kan een teken zijn voor meer detail, dat vind ik persoonlijk wel belangrijk. Bij ETS 2 reed je eigenlijk hetzelfde stuk over een weer, alleen op papier niet, dan wordt het gauw saai. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 nou, als je tot nu toe screens als deze ziet: zie je inderdaad heel veel detail in de omgeving, billboards en dergelijke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2014 Wow! Dat detail! :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2014 Het doet me ergens denken aan GTA V. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2014 Haha, ik denk dat dat ophoud bij een Amerikaanse stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.