Davedavy Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 Komen ze nu weer met het verhaal dat de multiplayer niet mogelijk is vanwege de 'grote' wereld ? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 ik denk dat het komt omdat ze dan een server(s) moeten runnen, en dat kost niet niks, en aangezien SCS Software maar een klein bedrijf is (zeker vergeleken met bijvoorbeeld EA of R*), is het voor hun niet rendabel (ofzo ) dit te doen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 Betwijfel als dat er komt. Dit spel moet meer in verband staan met de 18 Wheels of Steel serie. Voor zover ik weet heeft 18 Wheels of Steel nooit een multiplayer modus gehad(?) Zegt natuurlijk niet alles, maar in eerste instantie ga ik er niet van uit. Reageren
Michael Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 Leuk spel, alleen niet mijn smaak. Ik speel liever spelletje's waar je iedereen in doodknalt, drugs verkoopt en straatrace's. Dat heeft American Truck Simulator helaas niet... Het doet me ergens denken aan GTA V. Inderdaad. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 Leuk spel, alleen niet mijn smaak. Ik speel liever spelletje's waar je iedereen in doodknalt, drugs verkoopt en straatrace's. Dat heeft American Truck Simulator helaas niet... nog niet Reageren
Michael Geplaatst: 12 februari 2014 Rapport Geplaatst: 12 februari 2014 Tot een zekere moment dat American Truck Simulator wordt hernoemd naar 'American Pimp Simulator' waar je prostituees moet kopen, en dan natuurlijk het mega grote hit. American Crack Lab Simulator. Waar je leert om de beste Crack te maken, en te verkopen. Uiteraard vermoord je iedereen die in je weg staat, Just like Trevor Phillips! Reageren
Dotz Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Kunnen ze geen mogelijkheid implementeren dat mensen hun eigen servers kunnen opzetten? Reageren
Rutger. Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Kunnen ze geen mogelijkheid implementeren dat mensen hun eigen servers kunnen opzetten? Mocht dit spel een beetje aanslaan dan weet ik zeker dat de modding community dit wel zal proberen. Reageren
Dotz Geplaatst: 13 februari 2014 Rapport Geplaatst: 13 februari 2014 Maar het is toch niet de bedoeling dat modders je game afmaken Reageren
jobator Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Als modders het doen is het tenminste gratis Reageren
Venzio Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar dit spel, de wegen lijken me iets spannender dan in Europa. Er worden steeds meer foto's gereleased, hier een kleine greep: Meer foto's hier te vinden! Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Heb heel lang geen truck sim's meer gespeeld, maar als ik dit zo zie moet daar is nodig verandering in komen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Wauw! Alles wordt maar beter, deze komt absoluut bij mijn verzameling! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.