Jump to content

GTA Title Update 1.10


Da Phoenix

Recommended Posts

Ik zie dat je de rat-loader gratis kan krijgen bij southernsanandreassuperautos.com ?

Ja, ook in Online! Alle upgrades zijn gratis bij mij! :):D

Jah ik heb hem net even online helemaal full tuned, Btw als je select indruk zag ik iets staan met friendly fire ofz?
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • UberBug

    7

  • Da Phoenix

    6

  • Vandijk0348

    6

  • Tommy-Vercetti

    5

is dit ook al op de ps3

De Rat-Loader wel.

Ik vind het wel irritant dat de mechanic de auto nu op een straathoek neerzet en niet meer naar je toe komt rijden.

Ook krijg ik nog maar $10.000 voor een getunede auto terug bij LSC

Link to comment
Delen op andere websites

{ .... } Ook krijg ik nog maar $10.000 voor een getunede auto terug bij LSC

Echt weer iets voor R*....ze proberen er ook alles aan te doen om je beurs leeg te plukken in de hoop dat je hun Cash Cards gaat kopen.

<edit>

Volgens een niet bevestigde bron via Google het volgende gevonden:

-The Buffalo2 (Franklin's Buffalo) now sells for 10k.

-The "All Options at LSC" glitch has been patched.

-Modded cars are capped to sell at 10000 max

-Your Mechanic NO LONGER delivers your cars, they just appear in front of you parked.

Patched: "Off the radar" glitch, "Mechanic/Insurance/Impound Duplication" Glitch, etc.

-"Pearlescent Paint On Anything" still glitch works.

-The "Mask Glitch" is patched, no longer removes hair.

-The "Cornrow Tattoo" glitch has been patched.

-New "choose a job" option, after a mission. An icon displays on the screen stating what category it belongs to.

-New Friend attack priority option- Low and Standard (Low means you can't kill your friends via gushots).

-New Quick GPS option- Personal Vehicle, regenerating point(Will keep plotting a route if your PV is moving).

-The "Off the radar" glitch has been patched.

-The "Mechanic/Insurance/Impound Duplication" Glitch has been patched.

-"Are you "Off the radar" glitch, "Mechanic/Insurance/Impound Duplication" Glitch, etc.sure?" message before buying all ammo now.

</edit>

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

{ .... } Ook krijg ik nog maar $10.000 voor een getunede auto terug bij LSC

Echt weer iets voor R*....ze proberen er ook alles aan te doen om je beurs leeg te plukken in de hoop dat je hun Cash Cards gaat kopen.

<edit>

Volgens een niet bevestigde bron via Google het volgende gevonden:

-The Buffalo2 (Franklin's Buffalo) now sells for 10k.

-The "All Options at LSC" glitch has been patched.

-Modded cars are capped to sell at 10000 max

-Your Mechanic NO LONGER delivers your cars, they just appear in front of you parked.

Patched: "Off the radar" glitch, "Mechanic/Insurance/Impound Duplication" Glitch, etc.

-"Pearlescent Paint On Anything" still glitch works.

-The "Mask Glitch" is patched, no longer removes hair.

-The "Cornrow Tattoo" glitch has been patched.

-New "choose a job" option, after a mission. An icon displays on the screen stating what category it belongs to.

-New Friend attack priority option- Low and Standard (Low means you can't kill your friends via gushots).

-New Quick GPS option- Personal Vehicle, regenerating point(Will keep plotting a route if your PV is moving).

-The "Off the radar" glitch has been patched.

-The "Mechanic/Insurance/Impound Duplication" Glitch has been patched.

-"Are you "Off the radar" glitch, "Mechanic/Insurance/Impound Duplication" Glitch, etc.sure?" message before buying all ammo now.

</edit>

Klopt wel, ik kan nog steeds auto's van SP naar MP glitchen, maar ze leveren maar $10.000 op.

Ook het Personal Vehicle Quick GPS klopt.

De Albany Roosevelt is nu beschikbaar.

VOOR $750.000!

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

{ .... } Ook krijg ik nog maar $10.000 voor een getunede auto terug bij LSC

Echt weer iets voor R*....ze proberen er ook alles aan te doen om je beurs leeg te plukken in de hoop dat je hun Cash Cards gaat kopen.

<edit>

Volgens een niet bevestigde bron via Google het volgende gevonden:

-The Buffalo2 (Franklin's Buffalo) now sells for 10k.

-The "All Options at LSC" glitch has been patched.

-Modded cars are capped to sell at 10000 max

-Your Mechanic NO LONGER delivers your cars, they just appear in front of you parked.

Patched: "Off the radar" glitch, "Mechanic/Insurance/Impound Duplication" Glitch, etc.

-"Pearlescent Paint On Anything" still glitch works.

-The "Mask Glitch" is patched, no longer removes hair.

-The "Cornrow Tattoo" glitch has been patched.

-New "choose a job" option, after a mission. An icon displays on the screen stating what category it belongs to.

-New Friend attack priority option- Low and Standard (Low means you can't kill your friends via gushots).

-New Quick GPS option- Personal Vehicle, regenerating point(Will keep plotting a route if your PV is moving).

-The "Off the radar" glitch has been patched.

-The "Mechanic/Insurance/Impound Duplication" Glitch has been patched.

-"Are you "Off the radar" glitch, "Mechanic/Insurance/Impound Duplication" Glitch, etc.sure?" message before buying all ammo now.

</edit>

Klopt wel, ik kan nog steeds auto's van SP naar MP glitchen, maar ze leveren maar $10.000 op.

Ook het Personal Vehicle Quick GPS klopt.

De Albany Roosevelt is nu beschikbaar.

VOOR $750.000!

Prijs is wel behoorlijk hoog zag ik maar heb het er voor over ga ik wel weer arme sloeber spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja deze staat op dezelfde manier in je garage als de Elegy RH8 en de Beach Bum auto's
Prachtig, want ik heb morgen niet genoeg tijd om V op te starten. Held!

Wil dit dus zeggen dat het niet noodzakelijk is om hem aan te schaffen, dat het dus enkel volstaat de update te doen? Want ik kan bv morgen niet online omdat m'n Xbox Live Gold lidmaatschap verlopen is. Kan ik da wagen dan krijgen door gewoon te updaten?

Link to comment
Delen op andere websites

Heerlijk wagentje, de Albany Roosevelt.

Btw, ik weet niet of t al eerder gemeld is of dat het pas na update 1.10 zo is...

maar ik loop net de kledingwinkel uit.. Wil op mn motor stappen..

Krijg ik de melding te zien dat ik mn motor niet kan pakken, want hij is eigendom van 'vandijk0348', ikzelf dus. ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet er nog goed over nadenken of ik er 750k voor over heb! In de single player mode heb ik de Roosevelt flink aan de tand gevoeld en een paar keer voorzien van een andere kleur en mods. Eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht en was ik in de veronderstelling dat alles net zoals met de Beache Bum gratis zou zijn. "Vroeger" toen alles veel beter was... LoL...had ik genoeg geld en kon ik daar mee smijten... Dit geldt hetzelfde voor de kleding..ook hier hangen flinke prijskaartjes aan... Moeilijk hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet er nog goed over nadenken of ik er 750k voor over heb! In de single player mode heb ik de Roosevelt flink aan de tand gevoeld en een paar keer voorzien van een andere kleur en mods. Eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht en was ik in de veronderstelling dat alles net zoals met de Beache Bum gratis zou zijn. "Vroeger" toen alles veel beter was... LoL...had ik genoeg geld en kon ik daar mee smijten... Dit geldt hetzelfde voor de kleding..ook hier hangen flinke prijskaartjes aan... Moeilijk hoor...

De special wapen kost ook 12.000
Link to comment
Delen op andere websites

Dat wapen heb ik wel gekocht aangezien dit een bad ass wapen is... Al richt ie wel een stuk minder secuur.

Ook een krijtpak + bijpassende hoed heb ik gekocht...

Voor mij gevoel is het spel iets buggie geworden!. Met name als je een leuk haarstukje wil aanbrengen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...