Jump to content

GTA Title Update 1.10


Da Phoenix

Recommended Posts

Heerlijk wagentje, de Albany Roosevelt.

Btw, ik weet niet of t al eerder gemeld is of dat het pas na update 1.10 zo is...

maar ik loop net de kledingwinkel uit.. Wil op mn motor stappen..

Krijg ik de melding te zien dat ik mn motor niet kan pakken, want hij is eigendom van 'vandijk0348', ikzelf dus. ?

Leuk he?

Had ik dus ook. Even later kon ik wel weer instappen, totdat ik de volgende winkel bezocht had en wederom die melding kreeg. Kutspel :D

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • UberBug

    7

  • Da Phoenix

    6

  • Vandijk0348

    6

  • Tommy-Vercetti

    5

Day After....

Nadat ik een tijdje zowel single player mode als multi player heb gespeeld, moet ik concluderen dat (voor mij in ieder geval) deze patch geen grote vooruitgang is!

Zo is de game in mijn optiek instabieler/meer buggy geworden en zijn de prijskaartjes van de nieuwe spullen in verhouding voor wat je krijg te hoog.

Ook in real life betaal je niet zoveel...

Zo heb ik (in die korte tijd) al meegemaakt dat:

- ik in eens 2 hoofden had tijdens het aanbrengen van een ander kapsel en bij het selecteren van een kapsel dat er meerdere kapsels door elkaar zitten waarbij het beeld flikkert.

- in een Baller rondrijden nu helemaal geen pretje meer is aangezien deze auto nu zeer onstabiel op de weg ligt. Breekt abrupt en zeer snel uit.

- de game al 2 x vastgelopen is en ik de PS3 een harde reset heb moeten geven. Heb ik nog niet meegemaakt.

Verder valt mij op dat welke muziekzender je ook opzet er regelmatig reclame van hun Shark Cash Cards voorbij komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo heb ik (in die korte tijd) al meegemaakt dat: - ik in eens 2 hoofden had tijdens het aanbrengen van een ander kapsel en bij het selecteren van een kapsel dat er meerdere kapsels door elkaar zitten waarbij het beeld flikkert

Hier had ik juist voor de update altijd last van en nu niet meer dus ik dacht eigenlijk dat ze dit probleem gefixt hadden...

Link to comment
Delen op andere websites

Zo heb ik (in die korte tijd) al meegemaakt dat: - ik in eens 2 hoofden had tijdens het aanbrengen van een ander kapsel en bij het selecteren van een kapsel dat er meerdere kapsels door elkaar zitten waarbij het beeld flikkert
Hier had ik juist voor de update altijd last van en nu niet meer dus ik dacht eigenlijk dat ze dit probleem gefixt hadden...

Kleine rectificatie vanaf mijn kant...het grote vermoeden bestaat dat ik tijdens genoemde bugs op een "slechte" server van R* heb gezeten en dit niets met de patch 1.10 te maken heeft.

In zijn totaal - buiten de genoemde punten om - was het gewoon niet leuk/fijn om te spelen aangezien ik veel last van lagging had.

Gisteren eind van de middag/ begin van de avond ook nog enkele uren gespeeld en toen was er niets aan de hand.

Je bent dus hoogstwaarschijnlijk afhankelijk op welke server je inlogt en/of ze aan de kant van R* iets met hun software hebben gedaan of aan het testen/ experimenteren/ onderhouden zijn.

Je kan dus de pech hebben dat je steeds op een buggy server inlogt... gewoon even uitloggen en hopen dat je op een goede/rustiger server inlogt is mijn advies dan ook.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of je de nieuwe kleding ook in Story Mode kunt krijgen? Ben ze nog niet tegen gekomen in elk geval..

Daar is toch niet zo moeilijk achter te komen lijkt mij.

Ga naar Ponsonby's, SubUrban, Binco/Discounter en check hun rekken/vitrines. Ligt/hangt het daar niet tussen dan kun je ook je kledingkasten checken. Vind je het daar ook niet, dan is het er blijkbaar niet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag heb ik die reclame ook niet gehoord. Ik luister meestal naar de zender die automatisch tevoorschijn komt. Volgens mij zijn dat Rebel radio, West coast Classics en zo schakel ik een paar x door. Op een gegeven moment zet ik de radio uit omdat je toch steeds hetzelfde te horen krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...