Vandijk0348 Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 En de network error problemen waar k een paar weken geleden 'n topic over opende, die zijn sinds de update verleden tijd. Kan weer zonder problemen urenlang spelen Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Gisteren heb ik maar de Roosevelt gekocht, pracht bak zeg. Ik heb wel me Cheetah verkocht, voor $400.000. Reageren
ChelseaFC Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 (bewerkt) Ja, heb zelf ook de Roosevelt en de Entity XF daar voor opgeofferd. Heb nu helaas daardoor geen super car meer, maar dat wordt gewoon weer even sparen. Alhoewel ik nu nog maar 25.000 heb. Bewerkt: 17 februari 2014 door ChelseaFC Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Sinds de nieuwe update betaal je de healthcare & bail kosten wanneer je iemand die in Passive Mode zit doodrijd Dat mag dan van mij ook wel andersom zo zijn, als iemand die in passive mode zit en in een auto rijd kan je hem niet dood schieten maar hij kan jou wel overrijden... Reageren
Vandijk0348 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 (bewerkt) Sinds de nieuwe update betaal je de healthcare & bail kosten wanneer je iemand die in Passive Mode zit doodrijd Dat mag dan van mij ook wel andersom zo zijn, als iemand die in passive mode zit en in een auto rijd kan je hem niet dood schieten maar hij kan jou wel overrijden... Passive mode in auto kan je gewoon doodknallen Bewerkt: 19 februari 2014 door Vandijk0348 Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Sinds de nieuwe update betaal je de healthcare & bail kosten wanneer je iemand die in Passive Mode zit doodrijd Dat mag dan van mij ook wel andersom zo zijn, als iemand die in passive mode zit en in een auto rijd kan je hem niet dood schieten maar hij kan jou wel overrijden... Passive mode in auto kan je gewoon doodknallen Uhm... echt...?!? ik dacht het laatst geprobeerd te hebben en dat lukte niet.... maar mss lag het meer aan mijn schiet kwaliteiten... Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Of hij had 'n zwaar gepantserde auto. Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 19 februari 2014 Rapport Geplaatst: 19 februari 2014 Of hij had 'n zwaar gepantserde auto. Dat zou natuurlijk ook nog kunnen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.