Jump to content

GTA: Online ''Saving Failed''


Yusuf123

Recommended Posts

Hey,

mijn probleem is Gta online problemen

had eerst al eens een probleem toen kon ik misschien 20 min gta online doen en dan werd ik uit de lobby gekickt en dat probleem leek zicht vanzelf te hebben opgelost daar heb ik nu geen last meer van maar krijg nu opeens links onder in beeld boven de mini map waar altijd tekst te zien is van bijvoorbeeld als je iemand dood maakt nu een tekst (Weet het niet helemaal zeker of ik het goed schrijf :puh: heb niet een hele goede geheugen :) ) met ''saving failed could not connect to the Rockstar Servers'' heb me DSN al veranderd sinds ik Gta online ging spelen dus denk niet dat het daar aan ligt misschien aan andere instellingen?? maar dit probleem begint mij nu echt te irriteren want ik moet mijn PS3 dan om de 20 min ongeveer (kan verschillend zijn) opnieuw opstarten en dat is niet echt leuk als ik met mijn vrienden aan het spelen ben!! hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!!

Mvg,

Yusuf

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb dit bericht ook Vaak gehad. Dat licht gewoon aan de internet verbinding. Dan kan hij niet goed conecten met de server. En daarom krijg je zo'n melding.maar dat gaat gewoon vanzelf over.

Link to comment
Delen op andere websites

Gebeurd idd regelmatig, maar is altijd van tijdelijke aard. Gewoon doorspelen, lost zich vanzelf weer op.

En ja, nu hoor ik je al zeggen: "En wat dan als ik niet meer verder kan/wil spelen?" Tsja ... dan heb je dus gewoon pech gehad. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...