Mordecai Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Hallo jongens, mijn ps3 is gecrasht en ik ben alles kwijt. Waardoor ik een nieuwe ps3 heb gekocht en opnieuw ben begonnen omdat ik de ww van me vorige psn niet meer wist. Ik ben zo blut als het maar kan en alles kwijt wat ik had. Wil iemand aub zo vriendelijk zijn en een mooi bedrag doneren? Mijn psn is Mordechai89 en dan gaan we samen stunten.. money chicks. Drugs. Wapens. Auto's. Yeh ballin maar voornu ben ik fallin best lelijk.. ik hoop dat iemand zo vriendelijk is.
Michael Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Je kan ook missie's en Job's doen. Alhoewel succes toegewenst met het zoeken voor meer voorwerpen en geld.
Ezra24rct3 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Ik zeg maar 1 ding: Neem contact op met de SONY helpdesk, die kunnen je helpen je ww terug te krijgen.
thebig Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Bedoel je dat je je wachtwoord van je PSN-account vergeten bent? Dan kan je dit doodsimpel terug aanvragen. Als je nog weet via welk mailadres je je hebt geregistreerd en daarvan het wachtwoord nog hebt, kan je, bij het aanmelden bij PSN, de optie 'wachtwoord vergeten' kiezen. Dan wordt er een mailtje gestuurd naar dat mailaccount en wordt daarin uitgelegd hoe je je wachtwoord kan veranderen. Als je het wachtwoord van dat mailadres ook kwijt bent, bestaat er vast een soortgelijk systeem om weer aan dat wachtwoord te komen. Je kan je wachtwoord opvragen bij het aanmelden bij PSN via je PS3 of, wat waarschijnlijk handiger is, via deze pagina. Daar moet je op 'Problemen met aanmelden?' duwen, de rest wijst zichzelf uit.
TheDutchWesley Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Je kan geen geld meer aan andere spelers geven zonder een job te hebben gedaan. Wat asphyxiated al zegt kan je je wachtwoord eenvoudig weer opvragen bij Sony.
Mordecai Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Email wat ik gebruikte was van me ex. Kun je dat geloven. Voel me best wel genaaid. Niet om het geld en gta bezittingen maar om de tijd die ik heb gestoken erin. Pff echt frustrerend.
tjarda1999 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Email wat ik gebruikte was van me ex. Kun je dat geloven. Voel me best wel genaaid. Niet om het geld en gta bezittingen maar om de tijd die ik heb gestoken erin. Pff echt frustrerend. Had je maar niet haar email moeten gebruiken
Mordecai Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Ja denkje? Wat benje toch wijs als het komt op achteraf praten. Ach boeien. Started from the bottom now we here. Wat zijn de beste missies om geld mee te maken leven 24 heb ik nu weer pas. En jullie kunnen me altijd toevoegen om samen te werken in Gta. Psn is Mordechai89 Zonder geld is het niks aan. Ze geven je extra zo weinig zodat je dollars gaat kopen met echt geld. Die tactiek heb ik bedacht op de straten. Sneaky shit. >>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd.<<<
Lester62 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Nou ja, het zijn maar je virtuele bezittingen, je hebt nog mazzel dat je alles in RL mocht houden.
Mordecai Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Ja maar ik heb ik nooit een glitch misbruikt. Eerlijk als maar kan te werk gegaan. Daarom is het wel zuur, half miljoen zou mij zo erg helpen nu. Listen. Maakt me gek dat ik een app moet kopen maar aangezien je maar 1 huis kan hebben dan wil ik die van 4 ton met de grote garage. Maar ik heb nu 10 Doezoe. Pff
Michael Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Je kan geen geld meer aan andere spelers geven zonder een job te hebben gedaan. Wat asphyxiated al zegt kan je je wachtwoord eenvoudig weer opvragen bij Sony. Ik zie toch echt in mijn onderstaande bericht echt niet dat ik hem aanraad om zijn wachtwoord terug te vragen bij Sony. Er zijn genoeg mensen op GTAForum die mensen zoeken om geld te verdienen en te levelen. Misschien moet je eens het GTA: Online subforum bekijken, Mordecai. Daar vind je genoeg dingen. Ook kan je meedoen met Meetings van het GTAForum. Je verdiend dan niet heel veel geld, maar toch iets. Je kan ook missie's en Job's doen. Alhoewel succes toegewenst met het zoeken voor meer voorwerpen en geld.
Mordecai Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 (bewerkt) Ik heb nu leven 26. Welke missies brengen echt een mooi bedrag op? Stel ik doe een missie met iemand die veel geld heeft en na de missie geeft die me geld kan die me ook geld van zijn eigen erbij geven of gaat dat niet? Wel lelijk namelijk. Kapitalisme op zijn best. Divide and fall strategie Bewerkt: 16 februari 2014 door Mordecai
Michael Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Coveted is een missie waar je toch een zeer leuk bedrag meekrijgt. Helaas is het uitzonderlijk om deze missie te hebben in Grand Theft Auto: Online. Volgens mij krijg je richting de $25.000 per keer. Met een bepaalde bug kan je hem meerdere keren spelen.
Mordecai Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Bug? Nee ik wil niet in de cheater poule eindigen. Ik zoek gewoon missies die geld opbrengen. Ik heb level 26 dus ik denk niet dat ik elke missie zomaar kan uitvoeren. Pff iemand pass me gewoon wat doekoe. Zou ik ook hebben gedaan als ik stang was.
3L1077 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Je kunt hem toch gewoon zo spelen, en opnieuw? Of is dat veranderd..?
Recommended Posts