Mordecai Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Welke level krijg je coveren? Ik zie bij Jobs bij missions alleen Potshot staan die me geld kan opbrengen. Coveted zie ik nergens?
Krikke1992 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Je kan ook je ex vragen even te helpen? Anders zit er niets anders op dan alles overnieuw te doen, zoals je de eerste keer deed, of inderdaad geld krijgen.
UberBug Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Welke level krijg je coveren? Ik zie bij Jobs bij missions alleen Potshot staan die me geld kan opbrengen. Coveted zie ik nergens? De missie coveted komt vanaf level 36
Mordecai Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Ow ik ben pas op 30. Welke missies zijn RP getters?
FcUtreg4Life Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Wil niet lullig doen hoor, maar in plaats van hier je tijd te verdoen zou je ook gewoon kunnen gaan spelen. Dan komen dat geld en die levels vanzelf.
TheDutchWesley Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Je kan geen geld meer aan andere spelers geven zonder een job te hebben gedaan. Wat asphyxiated al zegt kan je je wachtwoord eenvoudig weer opvragen bij Sony. Ik zie toch echt in mijn onderstaande bericht echt niet dat ik hem aanraad om zijn wachtwoord terug te vragen bij Sony. Er zijn genoeg mensen op GTAForum die mensen zoeken om geld te verdienen en te levelen. Misschien moet je eens het GTA: Online subforum bekijken, Mordecai. Daar vind je genoeg dingen. Ook kan je meedoen met Meetings van het GTAForum. Je verdiend dan niet heel veel geld, maar toch iets. Je kan ook missie's en Job's doen. Alhoewel succes toegewenst met het zoeken voor meer voorwerpen en geld. ik bedoel thebig
thebig Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 (bewerkt) Nadat je Coveted kunt spelen bij level 36 kan je hem, zoals 3L1077 zei, opnieuw en opnieuw blijven spelen via Menu>Online>Jobs>Rockstar Created>Missions>Coveted. Sinds de nieuwe patch is het helaas niet meer mogelijk om missies die je hebt uitgespeeld herop te starten vanaf het eindscherm. Vroeger moest je vierkantje drukken (ken het xbox-equivalent niet) om de missie te herstarten. Nu moet je weer helemaal naar een sessie gaan en de job weer via het menu opstarten. Als je een missie faalt, kan je hem echter wel terug opstarten door R2 te klikken. Je krijgt trouwens de eerste keer dat je 'm speelt in de orde van $30.000 dollars, daarna is dit slechts nog de helft, 15.000 dus. Als je op hard speelt, wordt dit echter 18.000. Bewerkt: 17 februari 2014 door thebig
Tommie59 Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Ik heb nog wel een tip, alle missies op hard spelen dat levert 1,5x het geldbedrag op
GTAKevin023 Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Zelf voor zorgen luie flikker!! :P
Mordecai Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Kevin lol droge humor! Houd ik van.
schimmelzicht Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 (bewerkt) Lui ben je. Cheaters verzieken het spel. Kijk maar is op GTA stats. Niks chills meer aan als je dat vergelijkt. Net 3 uur leuk aan hef spelen geweest en 60 Mile verdient. Kan natuurlijk veel sneller maar gaat prima zo. Waardeer je daarna je gekochte sentinel met turbo ook meer Bewerkt: 17 februari 2014 door schimmelzicht
WaXweazle1976 Geplaatst: 17 februari 2014 Rapport Geplaatst: 17 februari 2014 Lui ben je. Cheaters verzieken het spel. Kijk maar is op GTA stats. Niks chills meer aan als je dat vergelijkt. Net 3 uur leuk aan hef spelen geweest en 60 Mile verdient. Kan natuurlijk veel sneller maar gaat prima zo. Waardeer je daarna je gekochte sentinel met turbo ook meer Helemaal mee eens, ik had 750k bij elkaar gespaard om de Roosevelt te kopen maar die moet dan nou wel ff een beetje bij geschaafd worden... Dus druk spelen om maar weer te sparen en dat maakt het allemaal weer een stuk interessanter...
Mordecai Geplaatst: 18 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 Schimmelface ik heb nooit gecheat. Laat dat duidelijk zijn.
schimmelzicht Geplaatst: 18 februari 2014 Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 Excuses daarvoor. Ik interpeteerde dat wel op de manier hoe dit topic verloopt. Dan is het inderdaad schraal dat je alles opnieuw moet bouwen. Maar je psn kan nooit kwijt zijn dus succes met het herstellen van je account. Daarnaast blijft mijn mening betreft cheaters wel staan dus niks persoonlijks.
Mordecai Geplaatst: 18 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2014 Geld vragen is niet cheaten in mijn ogen. Ik begrijp soms wel waarom mensen cheaten al haalt dat wel de essentie van het hosselen naar geld weg. Succes komt alleen voor werk in het woordenboek. Ik vraag me af hoe je foto's kan maken?
Recommended Posts