3L1077 Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 De Content Creator is op 10 december 2013 uitgebracht door Rockstar. Met deze nieuwe tool kunnen we zelf onze eigen races en deathmatches maken om samen online te spelen. De beste maps worden door Rockstar goedgekeurd, en zullen dus eigenlijk ook officieel worden. Iedereen zal deze tool al wel eens even uitgeprobeerd hebben, en ook al is de ene er wat beter in dan de andere, zijn we benieuwd naa jullie creaties! Daarom dit topic, hier kunnen jullie zowel jullie eigen content plaatsen, als praten over andere mensen hun content. Je hoeft dus niet enkel je eigen content te posten, je mag ook gewoon discussieren! Veel speel- en testplezier! Titel: Beschrijving: Type: Aantal spelers: Locatie: Foto's: Link: -Maximaal één content per persoon per dag -Gebruik het bovenstaande lijstje -Beargumenteer je mening Quote Link to post Share on other sites
Crazy-Ghost Posted December 10, 2013 Report Share Posted December 10, 2013 Leuk initiatief. Ik ga de komende weken ook even kijken of ik wat leuks kan maken. Misschien bij vermelden of het Xbox of ps3 is? Of maakt dat niet uit? Quote Link to post Share on other sites
3L1077 Posted December 10, 2013 Author Report Share Posted December 10, 2013 Om eerlijk te zijn, ik heb er geen idee van... Als iemand PS3-content maakt, is die dan bespeelbaar op xBox? Iemand? Quote Link to post Share on other sites
Dipsie8 Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Ik denk het niet. Social Club is ook afgestemd op Ps3/ XBOX. Misschien moet men erbij vermelden [PS3] of [XDOOS]? Quote Link to post Share on other sites
Tommie59 Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Even m'n lijstje aan de regels laten voldoen Titel:Vinewood studios battle Beschrijving: You ever wanna be an Vinewood actor? This is your chance, but you will have fight for it. So grab your gun and show them that you are the best Vinewood actor ever! And make a chance to play in the movie Meltdown, with Micheal de Santa as Exclusive Producer! Type: Deathmatch/ Team deathmatch Aantal spelers: 2 t/m 16 Locatie: Richards Majestic (Film studio's) http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/GjUvEUy7wE-uShB9i_vJFQ?platformId=2[/url] Is die zo goed? Edited March 3, 2014 by tommie59 Quote Link to post Share on other sites
Ezra24rct3 Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Om eerlijk te zijn, ik heb er geen idee van... Als iemand PS3-content maakt, is die dan bespeelbaar op xBox? Iemand? Het gaat allemaal via de R* servers dus ik zou niet weten waarom niet Quote Link to post Share on other sites
GTA5VehicleFreak Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 -Minstens één content per persoon per dag Deze regel klopt dus niet. Dit betekend dat ieder forum lid elke dag 1 ding moet uploaden. Je bedoelt zeker 'maximaal' . Quote Link to post Share on other sites
flavio1984 Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Hier kan je de mijne vinden (Xbox360): http://socialclub.ro...OukKL3CyaGshCaw 2 races waar ik best trots op ben. Heb gisteren nog een message gekregen van een willekeurige speler dat hij die Bikini Race super leuk vond. EDIT: Titel:Race with a view Beschrijving: Race up the mountain Type: Standard Race Aantal spelers:1-8 Locatie:Mount Chiliad Foto's:Zie link bovenaan Titel: Bikini Race Beschrijving: Off-road and highway lap race Type: Standard Race Aantal spelers:1-12 Locatie: Paleto Bay Foto's:Zie link bovenaan Vraagje: Hoe download ik eigenlijk andere mensen hun creaties? Kan het nergens terugvinden. Edited December 11, 2013 by flavio1984 Quote Link to post Share on other sites
Mr CJ Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Crazy swing Race 7pers Deze is mijn eerste race. Via het plannetje ziet er het ingewikkeld uit. Maar de checkpoints liggen op 1 straat op 1 lijn marwel op deze manier: (start)1...9.......3........5.......7....8....6......4........2 Je moet dus regelmatig spookrijdend rijden http://socialclub.rockstargames.com/member/bartdw/games/gtav/jobs/job/AcwWpWoikU-5vRfI0KJReA?platformId=2 Edited December 11, 2013 by Mr CJ Quote Link to post Share on other sites
3L1077 Posted December 11, 2013 Author Report Share Posted December 11, 2013 -Minstens één content per persoon per dag Deze regel klopt dus niet. Dit betekend dat ieder forum lid elke dag 1 ding moet uploaden. Je bedoelt zeker 'maximaal' . Je hebt helemaal gelijk, mijn fout! @Mensen, fantastisch dat jullie je creaties delen, supertof, maar willen jullie ook echt het lijstje gebruiken, met alles dik en zonder 30 verschillende fonts? We houden het graag overzichtelijk, da's gemakkelijker en fijner! Quote Link to post Share on other sites
GTAbubba Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 http://rsg.ms/1bvFCsw Quote Link to post Share on other sites
3L1077 Posted December 11, 2013 Author Report Share Posted December 11, 2013 -Gebruik het bovenstaande lijstje (dus ook de BB-codes) Quote Link to post Share on other sites
Joriz Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Titel: South Los Santos Beschrijving: A race through the dangerous streets of South Los Santos. Beware of the Ballas! Deze GTA Race door de mindere buurten van Los Santos bevat zowel enorm bochtige stukken waar je stuur skills nodig hebt als rechte stukke waar je weer flink kan accelereren. De race is in een 8 zodat als je met een grotere groep speelt je ook haaks op andere spelers kan schieten en botsen. Onder andere containers en andere obstakels zorgen ervoor dat je op de bochtigste stukken niet helemaal uit de bocht vliegt. Ik vond het zeker leuk om een eigen gebouwde race met andere mensen te spelen. Mooi is dat ik de input meteen kan verwerken in het nog beter maken van de race. Type: GTA Race Aantal spelers: 16 Locatie: Chamberlain Hills, Davis, Rancho / South Los Santos Foto: http://www.twitch.tv/gtagamesnl/c/3397677 Klik Edited December 15, 2013 by Joriz Filmpje toegevoegd :) Quote Link to post Share on other sites
3L1077 Posted December 11, 2013 Author Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Titel: South Los Santos Beschrijving: A race through the dangerous streets of South Los Santos. Beware of the Ballas! Deze GTA Race door de mindere buurten van Los Santos bevat zowel enorm bochtige stukken waar je stuur skills nodig hebt als rechte stukke waar je weer flink kan accelereren. De race is in een 8 zodat als je met een grotere groep speelt je ook haaks op andere spelers kan schieten en botsen. Onder andere containers en andere obstakels zorgen ervoor dat je op de bochtigste stukken niet helemaal uit de bocht vliegt. Ik vond het zeker leuk om een eigen gebouwde race met andere mensen te spelen. Mooi is dat ik de input meteen kan verwerken in het nog beter maken van de race. Type: GTA Race Aantal spelers: 16 Locatie: Chamberlain Hills, Davis, Rancho / South Los Santos Foto: Klik Zo moet het! Als iemand wil, wil ik 'm straks wel eens uitproberen. Titel:Los Santos BMX Beschrijving: BMX trough LS! Only BMX allowed. Use R1 or RT to jump. Type:Race (BMX race) Aantal spelers:1-8 Locatie:Vespucci Canals, Del Perro, Richard's Majestic Foto's: Klik In deze race rijd je met je BMX door Los Santos. Van de hoge parkings tot de diepe metro's, alles kom je tegen! UPDATE: Ik heb een galerij toegevoegd. Hier komen alle custom contents, maar alleen degene die het lijstje juist gebruikt hebben. Edited December 11, 2013 by 3L1077 Quote Link to post Share on other sites
ZeroJens Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 (edited) Titel: Derby Beschrijving: Een oldschool racetrack Type:: Race aantal spelers: 1-16 locatie]: East Vinewood Foto's:] (Krijg ik er momenteel niet op) Link:http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/bLmE860nr0ihYzMtb17Hww?platformId=2 Edited December 11, 2013 by ZeroJens Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts