WeariedBuckle08 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Ik heb je race gedownload mostwantedkid en staat op de kaart, strax ff solo testen Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Dankje. Pas op voor de verraderlijke bochten. Zelfs ik verslik me daar nog in. Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 27 december 2013 Rapport Geplaatst: 27 december 2013 Haha, klopt ik heb hem ff 2x gedaan 1x met de Coquette en met de Sultan, dus in totaal 4x de race opzich en verdomd 4x in de fout bij dezelfde bocht, 1 van de laatste scherpe bochten, de 1 na laatste bocht met een containter, daar moet je tussen de container en zon onverwoestbaar verkeersbord door, maarja eigen schuld ben nu 1maal een handrem bochten nemer mede dankzij Gid2. Mooi parcour, kun je goed snelheid op make. En ps mooie klap RP had ik precies nodig voor mn lvl40, dacht iets van 1450 RP Reageren
Eggei Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Hallo, Ik heb nog geen topics kunnen vinden waar zelf gemaakte missies geplaatst kunnen worden. Zelf heb ik gemerkt dat er bij de LSC altijd veel deathmatches uitgevochten worden met of zonder auto's Het nadeel zelf vind ik vooral dat er altijd politie bij komt kijken en je zo minder leuk kan spelen tegen anderen. Ik heb zelf een deathmatch gemaakt met de naam LSC Killzone op de PS3 met spawn locaties overal ook bovenop de hoogste daken zodat er met de sniper gespeeld kan worden. Er zijn voldoende wapens en healthpacks besikbaar dus dat zou ook niet voor verveling kunnen zorgen Ik weet niet of ik het hier goed post maar anders hoor ik het wel of hij verplaatst kan worden. http://socialclub.ro...SA?platformId=2 Dit is de link en ik wens jullie allen veel speel plezier toe. Bewerkt: 28 december 2013 door Eggei Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ziet er goed uit, ik ga hem zeker proberen. Bij LSC is het idd toch al een rotzooi alijd, dus er een deathmatch van maken kan geen kwaad. Reageren
Michael Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 (bewerkt) Dat lijkt me wel een zeer interessante missie. 3L1077 heeft een mooi topic aangemaakt om zelfgemaakte ''Content Editor'' missie's te posten. Misschien is het wel interessant, en je ziet natuurlijk missie's van anderen Bewerkt: 28 december 2013 door Extreem Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ziet er leuk uit, maar wat Extreem zei er is al een topic voor content creator creaties. Reageren
Eggei Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Bedankt voor de positieve reacties. Ingame is er ook al positief gereageerd door een aantal mensen. Vooral dat er eigenlijk niets veranderd behalve dat je LSC niet in kan en dat er geen politie meer is. Dit word weer gecompenseerd met mooie spwan locaties op verschillende daken rond LSC >>> Door Bassieboy35: Topic samengevoegd. <<< Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ik heb denk alle conten(s)(ten) van deze topic gedownload en heel wat van mijn SocialClub, mijn kaart zal nu wel lekker volstaan, hoe meer hoe beter(fun), dank allen Reageren
Dexist Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Titel: Race to Chiliad Beschrijving: een race vanuit Los Santos naar de top van de berg! Type: race point to point Aantal spelers: max 8 Locatie: san andreas Url: http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/job/LQbTXhaYekydxbuysvfL7Q? Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 (bewerkt) Ik had hem al een tijdje klaar, maar op het moment hebben alleen mijn vrouw en zwager hem gespeeld. Dus even kijkem hoe anderen mijn race vinden. het is wel een lange race. Op Xbox 360 Titel: Highway Madness Beschrijving: The first one, een lange race Over de snelweg van Los Santos. Type: Race Aantal spelers: 1t/16 spelers Locatie: Start locatie is Del Perro Beach, Bij de snelweg voor dat je de tunnel in gaat Foto: Link: Highway Madness Bewerkt: 30 december 2013 door LethalMaximus73 Reageren
laverd3 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Titel: Blind Spots Beschrijving: [background=rgba(255, 255, 255, 0.]Race your fellow mc's in this beautiful bike race swerving over LS County's curvy hill roads. - Een motor race over de kronkelende wegen in de heuvels boven Los Santos. Hoge gemiddelde snelheid en veel gevaarlijke onoverzichtelijke bochten.[/background] Type: Bike race Aantal spelers: 1-8 Locatie: Heuvels ten noorden van Los Santos Foto's: Klik Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Titel: Cross The Lake Beschrijving: - Type: Deathmatch (Kon er geen race van maken) Aantal spelers: 2-16 Locatie: Alamo Sea Versie: V1.1 (Verbeteringen: Stuntjumps staan nu goed achter elkaar en niet ineens naar links of rechts, meer motoren en op 1 huis staat een helikopter om iemand te volgen, en aan de andere kant van het water ligt een boot om terug te gaan) Klik Bewerkt: 1 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Titel: Blind Spots Beschrijving: [background=rgba(255, 255, 255, 0.]Race your fellow mc's in this beautiful bike race swerving over LS County's curvy hill roads. - Een motor race over de kronkelende wegen in de heuvels boven Los Santos. Hoge gemiddelde snelheid en veel gevaarlijke onoverzichtelijke bochten.[/background] Type: Bike race Aantal spelers: 1-8 Locatie: Heuvels ten noorden van Los Santos Foto's: Klik Je link werkt helaas niet. Reageren
laverd3 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Je link werkt helaas niet. Bij mij werkt hij gewoon. Hij is gecopy-pasted vanuit de 'share' knop op de social club website. Je moet wel ingelogd zijn in social club om hem te zien. Of zou het er aan kunnen liggen dat hij voor de xbox is en niet de playstation? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.