Jump to content

Ik geraak mijn eigen voertuig niet in


Mr CJ

Recommended Posts

Sinds de nieuwe update heb ik problemen om in mijn eigen voertuig te betreden.

Er komt dan op: I hebt gen toegang tot dit voertuig, dit voertuig behoord tot ''mijn naam''

Nog mensen met dit probleem?

Misschien moet je ff je car acces veranderen
Link to comment
Delen op andere websites

Soms

Tot nu toe alleen als ik met m'n Sabre op pad ben, en dan ook nog eens op 2 specifieke plaatsen. De Suburban in Vespucci en de Ammunation naast het tankstation met wasstraat. Heel vreemd, maar gelukkig is het steeds van zeer korte duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je moet even aanpassen dat je vrienden en crewleden in je voertuig kan. Dan kan je er wel in.

Onzin, want zo staat het bij mij standaard ingesteld en ook ik heb dat probleem soms.

Je beweert dat mijn uitspraak onzin is? Dat slaat dus nergens op. Ik heb hetzelfde probleem en wanneer ik dit doe lukt het wel weer gewoon. Anyhow, bij mij lukte het wél.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het heeft daar dus niets mee te maken.

Zoals ik al zei, staat bij mij standaard ingesteld dat zowel Crewleden als Friends mijn auto mogen gebruiken. Dus leuk dat het voor jou werkt, maar dan zou ik die problemen helemaal niet mogen hebben als het aan die instelling ligt. Ik doe nooit iets speciaals, wacht gewoon even en probeer het nog 'n keer, en het lost zich vanzelf op. Bij jou zal dit niet anders zijn, alleen gebeurt dat in die paar seconden die jij nodig hebt om je instellingen te wijzigen. Puur toeval dus, en daarom onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het heeft daar dus niets mee te maken.

Zoals ik al zei, staat bij mij standaard ingesteld dat zowel Crewleden als Friends mijn auto mogen gebruiken. Dus leuk dat het voor jou werkt, maar dan zou ik die problemen helemaal niet mogen hebben als het aan die instelling ligt. Ik doe nooit iets speciaals, wacht gewoon even en probeer het nog 'n keer, en het lost zich vanzelf op. Bij jou zal dit niet anders zijn, alleen gebeurt dat in die paar seconden die jij nodig hebt om je instellingen te wijzigen. Puur toeval dus, en daarom onzin.

Nee Asphyxiated heeft gelijk, in feite reset je de optie waardoor je weer in kunt stappen, dat is hetzelfde als dat jij naar een andere session gaat want dat werkt het ook weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de nieuwe update heb ik problemen om in mijn eigen voertuig te betreden.

Er komt dan op: I hebt gen toegang tot dit voertuig, dit voertuig behoord tot ''mijn naam''

Nog mensen met dit probleem?

Misschien moet je ff je car acces veranderen

beetje OT maar welke auto gebruik jij als avatar?

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag had ik dit (eenmalig) in een missie waarbij je iemand moet neerknallen, de politie moet ontkomen en een koffertje bij Martin moet afleveren. Sta je mooi te kijken als je niet in je auto kan stappen en je hoort de politie sirenes steeds dichter bij komen.

Het was idd net of de auto van een andere speler was. (Handje gaat wel naar de portier maar portier gaat niet open)

Hierop maar een onschuldige burger uit zijn auto getrokken en mijn auto laten staan.

Bij andere missies dit niet gehad...dus wellicht alleen een hikje.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Mr CJ bedoeld is meer in freeroam, daar heb ik zelf ook soms last van. Het is niet te verhelpen voor zover ik weet, je moet dus alleen de toegang van je auto's even veranderen.

sssjakie, je bedoeld zeker in de missie 'Out of Court Settlement'? In die missie komt het bij mij ook voor en bij mij ook alleen in die missie. Dit is alleen net wat anders, dit is heel simpel te verhelpen door de instapknop lang in te houden. Dan stapt die uiteindelijk nog steeds in. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...