UberBug Geplaatst: 20 februari 2014 Rapport Geplaatst: 20 februari 2014 (bewerkt) Oke thnx, sinds die dns money hacks kom ik (bijna) niet meer in een freeroam lobby en spel ik hoofdzakelijk nog in een invité only lobby. Al heb ik die missie al eerder gespeeld en kon ik toen volgens mij gewoon instappen. Ik zal het knopje voortaan wat langer indrukken :-) Bewerkt: 20 februari 2014 door sssjakie Reageren
Hmmpff Geplaatst: 21 februari 2014 Rapport Geplaatst: 21 februari 2014 Ik had dit probleem paar dagen geleden ook, ik heb hem toen uitgezet en daarna niet meer gekeken. Neem aan zodra die auto terug in mijn garage staat dat ik er weer in kan?! Reageren
Liquid8 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Dit probleem heb ik ook wel eens paar keer gescwitch met car acces nog niks toen trapte ik een keer tegen mijn deur en ik kon er weer in Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 (bewerkt) Het is dan ook 'n probleem dat zich na enige tijd vanzelf oplost, dat car acces verhaal is gewoon BS. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik geloof best dat sommigen het idee hebben dat dat de manier is, maar dat is gewoon toeval. De tijd die het je kost om die instelling te wijzigen is ongeveer gelijk aan de tijd die nodig is om het probleem zichzelf op te laten lossen. Zoals ik al eerder zei, loop ik gewoon 'n 20-tal meters weg en probeer het dan nog eens en dat werkt ook. Maakt het overigens niet minder irritant, zeker niet als je net 'n winkel hebt beroofd oid. Bewerkt: 27 februari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.