Jump to content

tanks


jaaaano

Recommended Posts

hoe kan het dat er toen er met geld werd gestrooit door hackers, je iedereen in een tank zag rijden. Nu zie je nog amper tanks rijden.

je moet tog zoiezo level 70 hebben. en eenmaal gekocht is gekocht, of moet je hem steeds overnieuw kopen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Kom ze nog steeds regelmatig tegen hoor. Niet in elke lobby waar ik kom, maar zo'n 1 op de 5 lobby's toch zeker wel. Gisteren zat ik nog in zo'n lobby waarbij een of meerdere gasten het nodig vonden om aan een stuk door m'n garage onder vuur te nemen zodat ik er niet uit kon. Zijn zeker 10 minuten bezig geweest voordat ze de moed opgaven, terwijl m'n online alter ego op z'n gemakkie ging douchen, schone kleertjes aan en ff tv kijken onder het genot van 'n Piswassertje. :D

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Kom ze nog steeds regelmatig tegen hoor. Niet in elke lobby waar ik kom, maar zo'n 1 op de 5 lobby's toch zeker wel. Gisteren zat ik nog in zo'n lobby waarbij een of meerdere gasten het nodig vonden om aan een stuk door m'n garage onder vuur te nemen zodat ik er niet uit kon. Zijn zeker 10 minuten bezig geweest voordat ze de moed opgaven, terwijl m'n online alter ego op z'n gemakkie ging douchen, schone kleertjes aan en ff tv kijken onder het genot van 'n Piswassertje. :D

Nog een tip; verhoog in die tijd je stealthskill op:

1 pak een stuk plakband

2 druk je joystick een keer in zodat hij gebukt is

3 plak de plakband naar een richting zodat hij telkens rondjes loopt

Na die 10 minuten heb jij je skill op maximum (a)

Bewerkt: door JaggysModz
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook gewoon een andere sessie joinen mocht je er hinder van hebben..

Maar on-topic, dat er minder tanks rijden komt door het feit dat hackers geen miljoenen meer kunnen weggeven, dus dan wordt het al snel lastiger om zelf een tank te kopen gezien de prijs. + je raakt uitgekeken op een tank na een tijd erin gereden te hebben.. Dat kan ook een rede zijn natuurlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan het dat er toen er met geld werd gestrooit door hackers, je iedereen in een tank zag rijden. Nu zie je nog amper tanks rijden.

je moet tog zoiezo level 70 hebben. en eenmaal gekocht is gekocht, of moet je hem steeds overnieuw kopen ?

je hoeft de tank maar 1 keer te kopen. Daarna kun je m gewoon bestellen via pegasus. Zelfde geldt voor een cargobob of een stretch (limo).

Ook al gaat hij kapot (opgeblazen bijv.) Krijg je gewoon een nieuwe:)

Ik heb geen tank trouwens, wel een cargobob:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat mensen wie de tank hebben gekocht via een glitch met de website, maar nog geen level 70 zijn, hebben de tank nog gewoon maar kunnen hem niet gebruiken omdat ze nog geen level 70 zijn.

De gltch is gepatcht dus en je kan dan ook geen cargobob meer kopen zover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

@JaggysModz,

Bedankt voor de tip. Ik had nu de microfoon van m'n headset tegen m'n speakers aangelegd terwijl m'n poppetje aan het douchen was. Loopt je RP ook aardig van op. ;)

@Hmmpff,

Weet ik, maar ik was gewoon benieuwd hoelang die sukkel(s) het vol zou(den) houden. :D

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

@JaggysModz,

Bedankt voor de tip. Ik had nu de microfoon van m'n headset tegen m'n speakers aangelegd terwijl m'n poppetje aan het douchen was. Loopt je RP ook aardig van op. ;)

@Hmmpff,

Weet ik, maar ik was gewoon benieuwd hoelang die sukkel(s) het vol zou(den) houden. :D

lol krijg je daar RP voor? :')

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook gewoon een andere sessie joinen mocht je er hinder van hebben..

Maar on-topic, dat er minder tanks rijden komt door het feit dat hackers geen miljoenen meer kunnen weggeven, dus dan wordt het al snel lastiger om zelf een tank te kopen gezien de prijs. + je raakt uitgekeken op een tank na een tijd erin gereden te hebben.. Dat kan ook een rede zijn natuurlijk..

Dat is niet helemaal waar weggeven van geld is nog mogelijk door hackers maar dan doen ze het heel snel in bedragen van 10k per stuk ze kunnen nu per 10 seconden ongv 100x 10k geven dit weet ik omdat ik op een heel groot amerikaans forum zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...