.Levi. Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Snap je het allemaal even niet meer, of weet je niet meer wat je moet doen? Vraag hier wat je allemaal niet snapt over het Gta San Andreas-foto contest Topic.
Flame^ Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb een vraagje over de eerste ronde: Valt het platteland onder San fierro of valt het onder Los Santos. Dit wou ik weten i.v.m wat plaatjes die ik heb van het platteland.
NickDrake Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 kan je de foto's die meedoen zo snel mogelijk in je andere topic zetten? want ik heb er een gezonden !
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 kan je de foto's die meedoen zo snel mogelijk in je andere topic zetten?want ik heb er een gezonden ! heb geduld... hij kan offline zijn hé
BeatboxGamer Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 kan je de foto's die meedoen zo snel mogelijk in je andere topic zetten?want ik heb er een gezonden ! En hij zegt dat alle foto's pas 30 juli in het topic worden gezet. En op msn is hij er hij er niet dus dan is offline. Ze zeggen wel is: ''Geduld is een schone zaak''
NickDrake Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Datum:30 Juli - Tot dan kunnen alle foto's ingestuurd worden. Datum kan altijd nog veranderd worden ingestuurd is iets anders he <_<
BeatboxGamer Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Datum:30 Juli - Tot dan kunnen alle foto's ingestuurd worden. Datum kan altijd nog veranderd worden ingestuurd is iets anders he <_< Dat weet ik. Maar t lijkt mij slimmer om ze allemaal in een keer te doen dan dat je steeds je posts moet editten of niet? De keuze is aan Levi.
.Levi. Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 Ik heb een vraagje over de eerste ronde:Valt het platteland onder San fierro of valt het onder Los Santos. Dit wou ik weten i.v.m wat plaatjes die ik heb van het platteland. Hangt van het stuk platteland af, er zit een stuk aan Los Santos, San Fierro en woestijn voor Las venturas. Dus platteland boven Los Santos, ook daarvan mag je foto's maken.
Ikkes Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 dan ga ik mijn camera maar weer eens opzoeken en wat plaatjes zoeken. dus blueberry,paliamo creek,motogomery,dillimore etc mogen ook??(begrijp ik)
.Levi. Geplaatst: 19 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 dan ga ik mijn camera maar weer eens opzoeken en wat plaatjes zoeken. dus blueberry,paliamo creek,motogomery,dillimore etc mogen ook??(begrijp ik) Ja zeker, al die plaatsen mogen ook, laten we zeggen heel Red County. Nog veel succes en maak er wat moois van! @Jowx: Heel goed gedaan. Ik zat er ook al aan te denken, maar ik dacht ik doe het pas als iemand anders het nog niet snapt.
Jowx Geplaatst: 19 juli 2005 Rapport Geplaatst: 19 juli 2005 ik heb ff een kaartje gemaakt voordat er meer onzekerheid over opduikt.
Ikkes Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) kaartjeik heb ff een kaartje gemaakt voordat er meer onzekerheid over opduikt. Heel slim gedaan jowx B) Bewerkt: 20 juli 2005 door ikkes
peter-de-gekste Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 mag je op jezelf stemmen??..zal wel niet maar voor de zekerheid
Ewoud Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 mag je op jezelf stemmen??..zal wel niet maar voor de zekerheid Lijkt mij niet he.
.Levi. Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 mag je op jezelf stemmen??..zal wel niet maar voor de zekerheid Nee dat mag niet, beetje oneerlijk vind je niet. @Exabyte: Hij was me niet voor, tegelijk dan. :lol: Wat een toeval.
Recommended Posts