Jump to content

[SA] Gta San Andreas- foto contest vragen!


.Levi.

Recommended Posts

dat heb ik nog nooit gezien precies gelijk gepost.

maar ik heb ook een vraag:

vanaf wanneer mag er gestemd worden??

en wanneer krijg je te horen of je door bent

en hoeveel gaan er door.

bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    18

  • Flame^

    14

  • Ikkes

    12

  • Gunslinger

    6

Top Posters In This Topic

Ik maak pas de stem-topic aan als iedereen zo'n beetje zijn foto's heeft ingestuurd.

30 juli is de laatste dag dus dan kun je iniedergeval de stem-topic verwachten.

Als de stem-topic word geopent dan krijgen jullie te horen tot wanneer jullie mogen stemmen.

Hoeveel mensen erdoor gaan, ligt aan hoeveel mensen deel nemen aan de contest en hoeveel punten iemand heeft verdient.

Link to comment
Delen op andere websites

misschien is het een idee om een jury aan te stellen

die hun stem telt dubbel :D

ik stel me kandidaat B) als dit idee plaatsvindt :lol: :puh:

Op zich wel een leuk idee :)

Mocht dit idee uitgewerkt worden dan sta ik beschikbaar om lid te worden van de jury :rolleyes:

jowx

Link to comment
Delen op andere websites

Tja... Jongens ik ben wel voor vele dingen in, maar hoe willen jullie dit precies gaan doen?

Jullie zelf doen ook mee, je kunt moeilijk op je zelf gaan stemmen en straks als sommige jury leden niet door zijn gegaan, steken zij even een pootje uit voor hen beste vriend zodat hij door kan gaan naar de volgende ronde.

Een stem dat dubbel telt lijkt mij niet zo'n goed plan.

Jullie zelf gaan ook stemmen en die stemmen gaan gewoon volgens de regels.

Nr. 1 krijgt 3 punten.

Nr. 2 krijgt er 2.

Nr. 3 krijgt er 1.

Dus een jury lijkt me gewoon te moeilijk, ik stel voor om het gewoon te laten zoals het nu is.

Tenzij jullie een heel goed plan hiervoor hebben, wil ik nog wel eens akkoord gaan. :)

Jullie leden moeten het ook leuk hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja... Jongens ik ben wel voor vele dingen in, maar hoe willen jullie dit precies gaan doen?

Jullie zelf doen ook mee, je kunt moeilijk op je zelf gaan stemmen en straks als sommige jury leden niet door zijn gegaan, steken zij even een pootje uit voor hen beste vriend zodat hij door kan gaan naar de volgende ronde.

Een stem dat dubbel telt lijkt mij niet zo'n goed plan.

Jullie zelf gaan ook stemmen en die stemmen gaan gewoon volgens de regels.

Nr. 1 krijgt 3 punten.

Nr. 2 krijgt er 2.

Nr. 3 krijgt er 1.

Dus een jury lijkt me gewoon te moeilijk, ik stel voor om het gewoon te laten zoals het nu is.

Tenzij jullie een heel goed plan hiervoor hebben, wil ik nog wel eens akkoord gaan. :)

Jullie leden moeten het ook leuk hebben.

1. Ik doe niet mee :) , kan geen screens maken <_<

2. Ik heb hier nog niet echt vrienden of vijanden en ik ben eerlijk. :rolleyes:

stemmen die dubbel tellen lijken mij ook niet zo'n goed idee.

Dus het lijkt me beter om een jury samen te stellen die bestaat uit leden die niet meedoen met de wedstrijd.

En het valt op als iemand (alleen hij/zij) telkens op een vriend stemt toch? :)

Een jury zou leuk zijn maar als het gewoon door gaat zoals het nu is vindt ik het ook leuk :)

jowx

Link to comment
Delen op andere websites

Leg mij dan eens uit hoe de jury moet gaan stemmen.

Ik denk dat ook gewone leden willen gaan stemmen, en hun mening geven over de foto's wie het beste vinden.

Als er dan ook nog een jury erbij is word het wel heel ingewikkeld.

Geef mij eens een goed overzicht, hoe jij het wilt aanpakken en als het goed genoeg is doe ik het, zo niet dan laat ik het zo.

Want wat ik nu heb is toch wel lekker makkelijk en simpel.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de foto's posten zonder dat er een naam bijstaat (alleen jij (.Levi.)) weet dan de namen. En op het laatste worden de namen bekend gemaakt. Zo wordt er geen gebruik gemaakt van vriendjespolitiek.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben de 28ste tot eind augustus op vakantie..kan hier misschien rekening mee gehouden worden??..of is t niet erg..want ik wil wel HEEEL graaag meedoen!!..

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

Ik heb besloten dat ik het laat zoals het nu is.

Dan hoeven we ook niet moeilijk te doen.

@Peter-de-gekste.

Dan moet je gewoon even voor de volgende ronde een foto maken en naar mij toe sturen.

De foto die je in de volgende ronde maakt, moet zijn uit Los Santos of San Fierro.

Stuur gelijk ook maar de finale foto, wie weet ga je door in de 2e ronde.

Voor de finale mag je 2 foto's naar me sturen, waar je die foto's maakt maakt niet uit je mag iig in alle steden een foto maken, maar maak er maar 2.

Dit geld alleen voor de mensen die weggaan in die tussentijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op vakantie vanaf 5 augustus en ik ben 17 augustus weer terug. Kan ik mijn foto voor de 2e ronde dan nu al opsturen, of is er nog tijd over na 17 augustus?

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben op vakantie vanaf 5 augustus en ik ben 17 augustus weer terug. Kan ik mijn foto voor de 2e ronde dan nu al opsturen, of is er nog tijd over na 17 augustus?

30 Juli gaat het stem-topic open, je kunt stemmen vanaf 30 juli t/m 7 augustus.

Dus stel dat je door zou gaan naar ronde 2, dan mogen de anderen hun foto insturen vanaf 7 augustus t/m tot 14 augustus.

Daarna komt er ook weer een stem-topic, maar dat vertel ik jullie later allemaal wel.

Dus ja, stuur alvast je 2e foto dan maar naar mij.

Graag als titel> Foto-contest ronde 2

Ps: Je mag 1 foto of uit Los Santos of uit San Fierro, je mag dat helemaal zelf weten.

Voor meer informatie kijk in mij contest topic. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...