Jump to content

[SA] Gta San Andreas- foto contest vragen!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ja het is volgens mij verplicht twee fotos' in te zenden ik weet niet zeker maar ik stuurde ook bij de eerste ronde 1 foto in en toen moest ik twee fotos' inzenden van Giorgo.

Bewerkt: door Barcelona
  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Levi.

18

• Flame^

14

• Ikkes

12

• Gunslinger

6

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ja het is verplicht, Ikkes jij hebt je foto's al ingestuurd dus, maar het moet dus wel.

Geplaatst:

Sorry, maar is het niet eerlijker om te wachten tot dat iedereen de foto heeft ingestuurd? De deadline is nog niet overschreden, en nu maken andere mensen minder kans omdat mensen nu al aan het stemmen zijn...

Geplaatst:

Vind ik niet.

Je weet wanneer je ze in moet zenden dan is het toch een kleine moeite om dat te doe. Ik denk dat het gewoon je eigen verantwoordelijkheid is. Maar ja wie ben ik.

Aan de andere kant is het ook wel weer sociaal, maar toch.

Geplaatst:

Damn,damn,damn.

Gunslinger: ik ben je gewoon vergeten.

Zend zo snel mogelijk je foto's in , en de stemmen die er nu zijn tellen ff niet mee dan.

Maar doe het zo snel mogelijk !

Vind ik niet.

Je weet wanneer je ze in moet zenden dan is het toch een kleine moeite om dat te doe. Ik denk dat het gewoon je eigen verantwoordelijkheid is. Maar ja wie ben ik.

Aan de andere kant is het ook wel weer sociaal, maar toch.

Dat is 't hem juist... Het hoeft nog niet. Sommige mensen hebben nog niet de kans gehad om foto's te maken.

EDIT: @Giorgo: Oke, dan is dat opgelost. :) Ze komen eraan, ik heb er al 3, even een keuze maken en dan stuur ik ze.

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:

Oke.

Mag er dan vanaf nu gestemt worden? Ik hoop het wel

Ps. Iedereen héél veel succes met de tweede ronde :klap:

Geplaatst:

Nog een vraag, ik zie nu net de tussenstand en ik zie nogal hoge scores. Houdt dit in dat de punten van de vorige ronden erbij worden opgetelt?

Ik zou dit nl. nogal oneerlijk vinden tegenover degene die in de vorige ronde laag haden en nu dus met een slechte positie van start gaan. Zeker voor de finale zou dit nogal vervelend zijn voor de anderen.

Ik kan me vergissen, maar daarom vraag ik het even :engel: .

Geplaatst:

Ik kan je met 99,9% zekerheid vertellen dat die scores erbij zijn opgeteld.

Maar ik vind het wel leuk, een andere insteek want dan is het één geheel zodat je wel in alle rondes goed MOET presteren.

We kijken wel wat Giorgio ermee doet :Y

Geplaatst:

Ik wil even toevoegen dat ik dit ook niet eerlijk vind. Per ronde gewoon weer opnieuw optellen. Ja, ik weet dat ik dan niet meer 1e sta, maar ik ben bereidt om mijn pole positie af te staan.

Liever bij een eerlijke contest 2e, dan bij een oneerlijke contest 1e. :)

Geplaatst:

Beste fotografen.

Ik wou jullie even melden dat ik het topic over ga nemen op verzoek van Giorgo.

Helaas door omstandigheden kan hij er een tijd niet zijn, waardoor hij vroeg of ik het topic wou overnemen. Zelf heb ik het ook nogal erg druk, maar ik zou mijn verzonnen topic gewoon willen laten doorlopen voor jullie.

Dus ik ga erg mijn best doen! Ik zie ook dat de stemmen erbij zijn opgeteld.

Ik probeer dit allemaal even op orde te stellen zodat alles weer netjes op rolletjes gaat verlopen.

De stemmen gaan er dus anders uit zien omdat ik die stemmen van de vorige rondes eraf ga halen, dus schrik niet.

Ik kom er nu ook midden in dus geef mij even de tijd.

huh? ik heb negen punten hoor en .Levi. zegt dat ik zeven punten hebt ik heb het nog na gekeken maar ik hebt echt negen punten dus wilt je dat even veranderen .Levi.?

Bewerkt: door Barcelona

Ik ga dit nog even goed uitzoeken allemaal.

Na de eerste ronde liet Giorgo de stemmen staan, en telde hij de stemmen van de tweede ronde daarbij op. Het kan zijn dat hij fout heeft geteld.

Ik zal dit even goed uitzoeken.

Ik deed het zo:

Voorbeeld:

Pieter had in ronde 1, 15 punten en in ronde 2 had hij er 10 punten bij, wat Giorgo deed was optellen bij elkaar en dan word het 25 punten. Ik haalde die 15 punten gewoon weg dus de punten die iedereen verdient had in ronde 1 heb ik weggehaald en de punten van ronde 2 blijven gewoon staan.

Ik zal alles nog wel even goed nakijken.

Edit:

huh? ik heb negen punten hoor en .Levi. zegt dat ik zeven punten hebt ik heb het nog na gekeken maar ik hebt echt negen punten dus wilt je dat even veranderen .Levi.?

Na ronde 1 had jij 26 punten. Toen begon ronde 2 en je kreeg 8 punten. Bij elkaar was dat 34 punten. Dus tel al je punten maar vanaf het begin en dat zijn er 34. 34 - 26 = 8.

Heeft er nog iemand een fout ondekt zou ik het graag willen horen, maar om nu alles na te gaan kijken is ontzettend veel werk. Ik denk dat het wel goed zit zo.

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

het is nu 22 oktober en nu moet je toch zeggen wie er door gaan enzo? maar .Levi. of Giorgo zijn vandaag nog niet aanwezig geweest dus wie moet het dan doen?

Geplaatst:

Ik doe het eventueel wel als .Levi. of Giorgo vanavond niet online is, iig kan stemmen nog tot 20:00 vanavond :) !

Dus alleen als ze er niet zijn ;-)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...