Jump to content

missie starten


jaaaano

Recommended Posts

ik wil graag een missie van martin starten die heet check out time, maar hij staat niet tussen jobs in het start menu. En elke keer als ik hem bel komt hij ook niet met die missie.

ik ben lever 71, dus de missie is wel vrijgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al geprobeerd om een andere naam te bedenken? Het kan namelijk best wel een andere naam hebben. Ik kan mij herinneren dat er een missie is dat je een speciale persoon naar zijn huis moet brengen. Ik weet niet precies de naam van deze missie, maar je ziet een beginfoto van Los Santos Airport.

Als je er zeker van ben dan weet ik het niet. Dan zou je op een andere bericht moeten wachten van een andere forumlid. Alhoewel ik je veel succes toewens om deze missie toch te vinden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Check out time is idd van Martin en die krijg je vanaf rank 35.

Ik heb hetzelfde probleem met de missie: Rooftop Rumble van Martin. Deze moet je vanaf rank 75 krijgen terwijl ik nu rank 79 bezit.

Wellicht moet je het blijven proberen via je mobiel om aan Martin een missie vragen en dat hij dan vanzelf er een keer tussenzit.

Ik blijf het ook maar proberen in de hoop dat hij er een keer tussenzit.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

@Sssjakie

Staat die bij jou niet in het startmenu bij Jobs? Want bij mij namelijk wel, maar ik heb ook wel een paar missies die niet bij de andere Jobs in het startmenu zitten, dus ik denk dat het beste is om ze te blijven bellen.

@MR CJ

Bedoel je niet Judging the Jury? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

@Sssjakie Staat die bij jou niet in het startmenu bij Jobs? Want bij mij namelijk wel, maar ik heb ook wel een paar missies die niet bij de andere Jobs in het startmenu zitten, dus ik denk dat het beste is om ze te blijven bellen.

Alle missies/races/para sprongen - die bij Jobs staan en je ook alleen kan spelen - heb ik gedaan en staat een v-tje bij.

In ieder geval staat deze er niet bij, ondanks dat bij Jobs in het startmenu een hoop missies zijn bijkomen sinds de laatste patch.

En juist voor Rooftop Rumble krijg je een hoop geld en Rp's.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil graag een missie van martin starten die heet check out time, maar hij staat niet tussen jobs in het start menu. En elke keer als ik hem bel komt hij ook niet met die missie.

ik ben lever 71, dus de missie is wel vrijgespeeld.

Hey, ik heb die missie wel als we hem samenspelen dan kan je hem daarna bookmarken en dan heb je hem wel ;) Mijn gebruikersnaam voor ps3 is ook mijn account naam voor dit forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...