tjarda1999 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Ik weer van leuk ik ga gta spelen ga ik rond rijden wordt ik opgeblazen kom ik in mijn garage adder cheetah en entify weg krijg ik een getuned vacca voor terug en had nog genoeg geld voor een nieuwe adder maar ben wel me dure plus full modded cars kwijt Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 En wat kunnen we voor je doen? Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Vertellen hoe hij dat kan oplossen he Teka Reageren
Michael Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Er is hier ook al een topic over. Probeer dit topic eens te belezen. Reageren
Nitivity Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Ik hoor ook meer mensen met dit probleem idd, tot die tijd blijven mijn super cars mooi in de garage staan tot ze dit opgelost hebben! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 @Nitivity, Ik geloof niet dat je daar iets mee opschiet. Bij mij en al die anderen stonden de voertuigen ook gewoon in de garages op het moment van verdwijnen. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 26 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 @Nitivity, Ik geloof niet dat je daar iets mee opschiet. Bij mij en al die anderen stonden de voertuigen ook gewoon in de garages op het moment van verdwijnen. Dit is dus mijn probleem reed met de rat-loader terug naar garage en toen waren die auto's weg en had ik een vacca voor terug Reageren
Liquid8 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Wow, ik vind dit echt vervelend voor je man gelukkig heb ik dit probleem niet Reageren
LethalMaximus73 Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Tsja, ik ben mijn adder, en mijn vrouw, the sandking xl kwijt geraakt. De titel van deze topic doet me wel denken aan de titel van mijn topic die ik december geplaatst heb mmmmm, lol. Van wat ik gelezen op internet is het een veel voorkomende bug. Eenigste wat je kan doen is een ticked bij rockstar indienen, en hopen dat ze er snel op reageren en mischien het herstellen bij jou of een vergoeding/refund er voor geven. Maar ik ben er heel eerlijk in, het is nu bijna maart en ze wouden mijn ticket al sluiten, omdat ze geen geld en bezittingen terug geven zeiden ze. Ik heb het er nog niet bij laten zitten, maar ja vrees wel het ergste. Maar mischien heb je geluk en helpen ze jou wel snel en kunnen ze jou wel helpen. Reageren
Michael Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Een vriend van mij heeft ook zijn auto kwijtgeraakt op een of andere manier. Probeer even te wachten of maak een ticket bij Rockstar Games. Ik denk dat we je verder niet kan helpen. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.