Jump to content

Das Pech Cheetah,Adder,EntifyXF weg


tjarda1999

Recommended Posts

Ik weer van

leuk ik ga gta spelen ga ik rond rijden wordt ik opgeblazen

kom ik in mijn garage adder cheetah en entify weg

krijg ik een getuned vacca voor terug en had nog genoeg geld voor een nieuwe adder maar ben wel me dure plus full modded cars kwijt

Link to comment
Delen op andere websites

@Nitivity,

Ik geloof niet dat je daar iets mee opschiet. Bij mij en al die anderen stonden de voertuigen ook gewoon in de garages op het moment van verdwijnen.

Dit is dus mijn probleem reed met de rat-loader terug naar garage en toen waren die auto's weg en had ik een vacca voor terug
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, ik ben mijn adder, en mijn vrouw, the sandking xl kwijt geraakt.

De titel van deze topic doet me wel denken aan de titel van mijn topic die ik december geplaatst heb mmmmm, lol. ;)

Van wat ik gelezen op internet is het een veel voorkomende bug.

Eenigste wat je kan doen is een ticked bij rockstar indienen, en hopen dat ze er snel op reageren en mischien het herstellen bij jou of een vergoeding/refund er voor geven.

Maar ik ben er heel eerlijk in, het is nu bijna maart en ze wouden mijn ticket al sluiten, omdat ze geen geld en bezittingen terug geven zeiden ze. Ik heb het er nog niet bij laten zitten, maar ja vrees wel het ergste.

Maar mischien heb je geluk en helpen ze jou wel snel en kunnen ze jou wel helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...