Jump to content

Sultan niet te vinden.


louis1993

Recommended Posts

Zal je net zien :D
ja ik wou eerder reageren. maar ik had het druk om de twee sultan's te glitchen naar mp :):klap:

als de ts hem nog wild mag hij er 1 van mij hebben.

ik zelf heb er all een. en ik heb voor de zekerheid voor nog een gezorgd als de ts hem niet kan vinden. geef ik hem wel. als hij een ps3 heeft.

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik er een? Waar heb je ze gevonden?

sssjakie had een video geplaatst in een reactie hier en ik ging toen naar die locatie toe en toen reed hij rond.

ik wil je best hem geven. voeg mijn tweede account op psn even toe want daar heb ik hem mijn psn is:allardinflames47.

Link to comment
Delen op andere websites

ZO ben ik dagen opzoek geweest naar een Tailgater.

Tot ik een special vehicle ging pikken voor simeon.

Wat denk je, een tailgator.

Jammer voor simeon maar die ging in eigen collectie.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had laatst me verzekerde sultan opgeblazen in een missie, en daarna kreeg ik hem ook niet meer terug, dus opzoek naar een nieuwe.

in de buurt van de pay and spray bij shandy shores vindt je sultan's heel vaak, ze staan gewoon bij een huis of cafee geparkeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze rijden ook vaak tussen de weg van sandy shores naar dat dorpje met die LSC. Soms wel 3 op een rijtje

Correct. Je kan ze vaak in de woestijn vinden. Probeer inderdaad eens soms bij de Los Santos Customs te rijden vlakbij Sandy Shores. Je kan ook proberen om bij de gevangenis te kijken. Op de parkeerplaats heb je vast wel een Sultan staan. Ik had die van mij ook eerder gevonden bij de Los Santos Customs. Je kan ook nog kijken als je hem kan vinden bij de Discount Store. Veel succes met vinden! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...