Jump to content

Auto´s voor Simeon


krokodildo

Recommended Posts

Simeon wil bepaalde auto´s hebben, (die moet je dan resprayen en dan naar hem brengen) Duurt veel te lang voor te weinig geld, maar weet iemand of je nog iets van een bonus krijgt als je alle auto's die hij wil hebt gejat en aan hem hebt gegeven? Of krijg je daar geen beloning voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je 1 auto van de lijst hebt gestolen, en dan bij Simeon hebt gebracht. Moet je weer wachten op een andere lijst. Je kunt ze niet allemaal stelen.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Die lijst met auto's die hij wil veranderd continu, althans ... er zijn 'n stuk of 4 lijstjes waartussen steeds gewisseld wordt. Aangezien het dan ook nog eens vrij lang duurt tussen het afleveren van 'n auto en de nieuwe lijst, denk ik niet dat hier 'n bonus mee te verdienen valt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik aan het free roamen ben in een sessie met nog maar een paar man wil ik het er wel eens op wagen.

Maar anders niet eigenlijk, De kans dat je opgeblazen word met een sticky ofzo is zowat 95%

Wel heb ik ooit toen ik wist dat ze me buiten LSC op stonden te wachten de auto voorzien van explosieven.

Ik reed buiten en werd doorzeefd, hij stapte in en blies zichzelf op ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik aan het free roamen ben in een sessie met nog maar een paar man wil ik het er wel eens op wagen.

Maar anders niet eigenlijk, De kans dat je opgeblazen word met een sticky ofzo is zowat 95%

Wel heb ik ooit toen ik wist dat ze me buiten LSC op stonden te wachten de auto voorzien van explosieven.

Ik reed buiten en werd doorzeefd, hij stapte in en blies zichzelf op ;)

Hahaha geniaal! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik aan het free roamen ben in een sessie met nog maar een paar man wil ik het er wel eens op wagen.

Maar anders niet eigenlijk, De kans dat je opgeblazen word met een sticky ofzo is zowat 95%

Wel heb ik ooit toen ik wist dat ze me buiten LSC op stonden te wachten de auto voorzien van explosieven.

Ik reed buiten en werd doorzeefd, hij stapte in en blies zichzelf op ;)

Haha ik heb wel eens gehad dat mensen wisten dat ik een auto had die voor Simeon was, afijn ze lieten me rustig uit de LSC komen maar ze reden met hoge snelheid naar de docks en gingen voor die garagedeur staan waar je de auto's in moet rijden, dus ik krijg doodleuk een paar kogels door me harses en ze pakken de auto en rijden zelf de garage in..... ONTOPIC: Als je een auto van de lijst hebt gebracht is de lijst 'afgerond'
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...