Jump to content

Huis kopen singleplayer


misterx61

Recommended Posts

Hey mensen ben nieuw op het forum dit is dan ook mijn 1e onderwerp :)

Wat ik graag wilde weten is of je huizen kunt kopen in de singleplayer, ik ga namelijk naar de site van lenny vervolgens kies ik op de map welk huis ik wil kopen, dan ga ik er naar toe maar vervolgens kan ik op geen enkele manier dat huis bemachtigen.

Het is erg frustrerend... Heb 70miljoen dollar beschikbaar, daar zal het niet aan liggen denk ik.

Kan iemand mij hiermee helpen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet mogelijk om huizen in de Singleplayer te kopen. Er wordt wel geroddeld dat er een website komt dat je dit kan kopen, Avery. Dat kan helaas niet. Die site wordt door een Strangers and Freaks missie van Trevor gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet je dan met zoveel geld?

Nou, allereerst heb je al 100-den miljoenen nodig om alle bedrijven te kopen, daarnaast kun je 'n aantal miljoentjes kwijt met de aanschaf van alle kleding, wapens + upgrades en per persoon 6 (Trevor zelfs 8 ) auto's + upgrades kopen. Dan zijn er nog de vliegtuighangars en helipads voor Franklin en Michael, de bootsteigers voor alle karakters en de voertuigen die je daar kunt stallen. Al met al ga je aan 70 miljoen, al is het p.p., nog zwaar tekort komen. :D

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had in het begin met franklin los santos custom gekocht, en daarna de auto's van trevor en michael gestolen, en die ge upgrade met franklin GRATIS dus hield ik helemaal kapot veel geld over.

alle auto's die ik heb zijn gratis gestuned xD

Link to comment
Delen op andere websites

Maar goed als het in de toekomst mogelijk wordt om huizen te kopen in Singleplayer zodat je dat als safehouse enzo kan gebruiken zou dat wel tof zijn, alleen helaas is er meer aandacht besteed aan het online gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...