Jump to content

Passive mode doet raaaaar..


Liquid8

Recommended Posts

Was vandaag GTAO aan het spelen, had passive mode aanstaan en ik ging aan een auto hangen zeg maar op die rand staan enzo, en toen kon ik opeens schieten maar mensen mij niet neerschieten. Eigk dus een soort godmode, heb het vaker geprobeerd werkt niet altijd maar wel af en toe... Maar vond het wel vreemd...

Link to comment
Delen op andere websites

Je zinsbouw is een beetje raar, maar ik heb het ontcijferd! :engel: Nou een probleem zou ik hier nu niet van maken. Als je je sessie opnieuw start, ben je dan nog in je 'god mode'? En als dit 'probleem' blijft aanhouden en je stoort je hier aan zou ik dit melden aan R*. Raar is het wel, en zou zeggen: 'ik probeer het ook eens', om eens te checken (niet om te cheaten), maar ik begrijp je uitleg niet volledig.

Dus: Je gaat in passieve modus, en dan aan 'auto's hangen / op die rand staan'? Dat laatste is me wat onduidelijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige auto's, de SUV vd FIB (Granger?), de Albany Roosevelt, hebben 'n treeplank onder de portieren waar je op kunt staan. Je houd je dan met een hand vast aan het portier, en in weze hang je dan dus aan de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zinsbouw is een beetje raar, maar ik heb het ontcijferd! :engel: Nou een probleem zou ik hier nu niet van maken. Als je je sessie opnieuw start, ben je dan nog in je 'god mode'? En als dit 'probleem' blijft aanhouden en je stoort je hier aan zou ik dit melden aan R*. Raar is het wel, en zou zeggen: 'ik probeer het ook eens', om eens te checken (niet om te cheaten), maar ik begrijp je uitleg niet volledig.

Dus: Je gaat in passieve modus, en dan aan 'auto's hangen / op die rand staan'? Dat laatste is me wat onduidelijk. :)

Lees het nu terug inderdaad beetje onduidelijk, kijk ik zette mijn passive mode aan en ging aan een auto hangen met zo'n rekje (suv) dat je er op kan staan. Toen kon ik mijn wapen trekken en mensen doodschieten zonder dat ze mij konden killen. En het was niet bedoeld om te cheaten maar kwam er puur toeval achter en toen ging ik het nog een paar keer doen om te testen verder niet meer gedaan ;0

Bewerkt: door Liquid8
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...