Jump to content

moneyfarmen


rickbrinkman

Recommended Posts

Ik ben opzoek naar mensen die met mij willen moneyfarmen. oftewel gezellig missies doen die geld opleveren. Ik ben zelf lvl 62 en kan dus geen rooftop rumble doen.

psn: rickbr1993

Headset: ja

Bewerkt: door rickbrinkman
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het handig te vermelden of je op XBox of PS3 speelt, zo weten mensen die dit lezen of ze überhaupt met jou kunnen spelen.

Er worden ook veel meetings georganiseerd voor beide consoles, dus ik raad je ook aan om daar aan mee te doen. Natuurlijk kan je nog altijd een maatje zoeken waar je regelmatig mee Los Santos bezoekt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het handig te vermelden of je op XBox of PS3 speelt, zo weten mensen die dit lezen of ze überhaupt met jou kunnen spelen.

Er worden ook veel meetings georganiseerd voor beide consoles, dus ik raad je ook aan om daar aan mee te doen. Natuurlijk kan je nog altijd een maatje zoeken waar je regelmatig mee Los Santos bezoekt thumbsup2.gif

is aangepast, die meetingen zijn wel leuk, ook die van gister met de race en deadmatch maar daar win je niet veel geld mee met 2 jobs

Link to comment
Delen op andere websites

k ben zelf lvl 62 en kan dus geen rooftop rumble doen.
Voeg me toe. Bossofzeeland Kunne we rooftoprumble doen

:7

Haha, ik begrijp je humor eigenlijk zelf niet. Wat als bossofzeeland wel Rooftop Rumble kan spelen wanneer hij een hogere level heeft? Faal. :7

Link to comment
Delen op andere websites

het gaat niet puur om die missie. ik kan zelf ook in mijn eentje coveted doen, maar dan wordt het heel saai. mijn doel is gewoon gezellig met een aantal leden lekker missie's doen om geld te sparen en met meerdere leden is het leuker dan in je eentje (alhoewel het met radio 538 op de achtergrond het erg lachen kan zijn:P)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier staat Veronica altijd op de achtergrond, haha. :puh: Maar daar sta ik best voor open een lange missie zoals The Los Santos Connection vind ik altijd wel een leuke uitdaging. Voeg me maar een keer toe, ik ben niet heel vaak online, maar lijkt me leuk. PSN: bassieboy35

Link to comment
Delen op andere websites

Alle missies leveren toch geld op? Start een crew / clan op het forum en verzamel een paar man! :tu: De titel is wat misleidend, ik kreeg het gevoel dat je de game wilde gaan exploiten totdat ik je werkelijke intentie las. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie de grap niet. Maar dat zal aan mij liggen.

Maar als iemand mss een playlist maakt met coveted, potshot en rooftop rumble en dat soort missies. Kan het wel leuk zijn. Brengt ook wel wat variatie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...