Jump to content

Geld verdienen •••


Bondinii

Recommended Posts

Bedankt voor de tips allemaal !

KAN IEMAND ME HELPEN MET NOG IETS ...mijn neefje en ik doen wel veel overvallen gwn voor de Fun maar er is 1 probleem, we zijn zuivere spelers en hebben nooit gecheat of niks, en zijn level 103 en 117 .. De geldtransportwagens kan ik op mijn miniradar zien, terwijl mijn neefje deze niet ziet... Hij kan wel het geld oprapen als ik het aanval, maar hij ziet deze persoonlijk niet op de radar, HOE KAN DIT ?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou idd handiger zijn, maar helaas ... als iedereen maar nieuwe topics blijft openen ipv eerst eens te kijken of er niet al 'n topic over bestaat. :? Ik bedoel ... hoeveel topics zijn er wel niet waar mensen vragen hoe het probleem op te lossen dat men niet in Online komt of er juist steeds uit wordt gegooid. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou idd handiger zijn, maar helaas ... als iedereen maar nieuwe topics blijft openen ipv eerst eens te kijken of er niet al 'n topic over bestaat. :? Ik bedoel ... hoeveel topics zijn er wel niet waar mensen vragen hoe het probleem op te lossen dat men niet in Online komt of er juist steeds uit wordt gegooid. ;)

Hoe en met welke missies verdien je het meeste geld is ook zo'n goeie... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar reageerde ik ook op. ;)

Een andere veelvoorkomende is: Help, m'n auto is weg! :?

Maar ach ja ... geeft ons weer wat om over te zeiken, en dat doe ik stiekem best graag. :D

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...