Sublime Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 (bewerkt) Naar aanleiding van de Microsft scam is het misschien om wat interessante filmpjes/artikelen over het internet te delen en discussiëren. Laat ik beginnen: Bewerkt: 11 maart 2014 door Sublime Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Welke Microsoft scam? Ik volg de headlines niet. Reageren
Rutger. Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Geplaatst: 11 maart 2014 Welke Microsoft scam? Ik volg de headlines niet. Het topic waarbij sssjakie ons wil waarschuwen voor een gevaar dat al jaren bestaat. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Geen filmpje over de Microsoft Scam, maar wel over een software-bug die recentelijk veel in het nieuws is geweest: de Heartbleed Bug. Dit foutje werd gevonden in OpenSSL (het protocol dat ervoor zorgt dat je veilig over bepaalde delen van een website kunt surfen). In onderstaand filmpje wordt uitgelegd wat de bug precies inhoudt, en ook in welk stuk van de code de bug zat. Erg interessant! Reageren
Woody268 Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Heartbleed simpel uitgelegd nu: Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 http://www.socialmediasocialmedia.nl/strategie_nieuws/infographics-geschiedenis-van-het-internet-1969-heden/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.