Geplaatst: 11 maart 201411 jaren comment_2165397 Naar aanleiding van de Microsft scam is het misschien om wat interessante filmpjes/artikelen over het internet te delen en discussiëren. Laat ik beginnen: Bewerkt: 11 maart 201411 jaren door Sublime
Geplaatst: 11 maart 201411 jaren comment_2165408 Welke Microsoft scam? Ik volg de headlines niet. Het topic waarbij sssjakie ons wil waarschuwen voor een gevaar dat al jaren bestaat.
Geplaatst: 21 april 201411 jaren comment_2182437 Geen filmpje over de Microsoft Scam, maar wel over een software-bug die recentelijk veel in het nieuws is geweest: de Heartbleed Bug. Dit foutje werd gevonden in OpenSSL (het protocol dat ervoor zorgt dat je veilig over bepaalde delen van een website kunt surfen). In onderstaand filmpje wordt uitgelegd wat de bug precies inhoudt, en ook in welk stuk van de code de bug zat. Erg interessant!
Geplaatst: 27 oktober 201410 jaren comment_2246845 http://www.socialmediasocialmedia.nl/strategie_nieuws/infographics-geschiedenis-van-het-internet-1969-heden/
Naar aanleiding van de Microsft scam is het misschien om wat interessante filmpjes/artikelen over het internet te delen en discussiëren.
Laat ik beginnen:
Bewerkt: door Sublime