Jump to content

Enorm slechte verbinding


Kaitjee98

Recommended Posts

Als ik met vrienden GTAO wil spelen dan lukt dat niet normaal. Bij een free roam session gaat iedereen er binnen 3 minuten al weer uit (incl vreemden). En als ik een job wil doen kan ik soms helemaal niet joinen of dan lukt dat voor een Job en dan kom ik niet op het selectiescherm van de volgende job.

Ik ben ondertussen level 90 en heb hier nooit last van gehad. Heb mn DNS ook goed staan (8.8.8.8 , 8.8.4.4)

Ik gebruik een draadloze netwerkverbinding en heb een router en speel op een ps3.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Bewerkt: door alaska1001
Link to comment
Delen op andere websites

als je je ps3 met kabel kan verbinden zou ik dat doen..ik heb hier zelf ook last van gehad maar sinds ik via kabel speel ben ik altijd 1 van de snellere met laden ed :klap:

Bewerkt: door R3ne
Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft idd met de ontvangst(sterkte) van je WIFI signaal te maken.

Bij een draadloos verbinding is het van groot belang dat je op een (vrij) rustig kanaal(radio signaal) zit met je router.

Als iemand in de buurt (buren) een sterker signaal (verbinding) hebben dan wordt jouw verbinding als het ware weggedrukt/gestoort. (interferentie)

Wat je dan kan doen is je router instellen op een ander kanaal. Met progies zoals WIFI analyzer (Android app) of Wifi Channel Scanner (pc progie) kan je kijken welk kanaal het minste wordt gebruikt. De kanalen 1,6 en 11 hebben onderling vrijwel geen enkele overlap, kies dus bij voorkeur één van die drie.

Tevens kan het helpen door je router/modem in te stellen op: IEEE 802.11g only.

Ook met het progie Minitoolbox kan je problemen aangaande je snelheid e.d. traceren/onderzoeken.

Maar zoals R3ne en FcUtreg ook al hebben aangegeven, is het verbinden met een kabel mogelijk dan is dat altijd de beste optie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...