Jump to content

Auto van een andere speler verkocht :P


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Vraagje.

Ik heb net een groot gevecht gehad bij een Los Santos Customs en toen

heb ik een Sentinel Cabrio van een andere speler te pakken kennen krijgen.

Hij was helemaal gemod, chrome lak en alles.

Maar hij had er geen tracker of zo op zitten en ook niet verzekerd.

Dus ik kon hem verkopen.

Kreeg er 130.000 voor :puh: Omdat hij zo hoog getuned was, met chrome lak en alles. :puh:

Nou is mijn vraag, is zoiets toegestaan? Of is dit echt stelen van een andere speler op

een vieze manier, en dus verboden?

Want vies, dat is het :puh: Maar ik ben blij met 130.000 gratis geld :puh:

Mijn mening, het was een sukkel hij had er een tracker en verzekering op moeten zetten.

Dus het lijkt mij gewoon toegestaan en een slimme actie van mezelf :puh:

Maar wat vindt Rockstar hiervan?

Gr GTAKevin023.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar Games dit niet zo erg vindt, het is ook immers de fout van de speler die de auto getuned heeft. Dan had de speler er maar een tracker en verzekering op moeten doen. Dan was hij zijn auto niet kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

dit is gewoon een glitcher geweest want een getunede auto zonder verzekerin gkrijg je maximaal 130.000 voor oftwel hij was aan het glitches en werd ondertussen wss dood geschoten waardoor er geen tracker en verzekering in zat maarja +1 gratis geld

Link to comment
Delen op andere websites

dit is gewoon een glitcher geweest want een getunede auto zonder verzekerin gkrijg je maximaal 130.000 voor oftwel hij was aan het glitches en werd ondertussen wss dood geschoten waardoor er geen tracker en verzekering in zat maarja +1 gratis geld

Ja, hij werd doodgeschoten door mij :puh: I am the killer!! :clown:

Maar snap alleen dat glitch theorie van je niet man.

Hij heeft gewoon een Sentinel Cabrio gejat van straat zelf.

En hij heeft hem gewoon 100% getuned.

Waarschijnlijk voor meer geld dan 130.000.

Hij had hem ook kunnen verkopen voor dat geld maarja.

Ik deed het :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Dat je daar deed heet in Amerika "GRAND THEFT AUTO" en aangezien dat ook de naam van het spel is lijkt het me sterk dat R* daar moeite mee heeft. Uiteindelijk is het die gast zelf die geen tracker op z'n auto heeft gezet, dus ...

Link to comment
Delen op andere websites

In dit geval is het een beetje zoals in de werkelijkheid: als je geen verzekering op je auto hebt en deze wordt gestolen dan krijg je ook niets terug (normaal krijg je dan zelfs een boete, omdat je auto verzekerd móet zijn). Lijkt mij dus inderdaad dat de fout bij de ander ligt. Had hij maar een verzekering moeten nemen, dan was er niets aan de hand geweest. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dit is gewoon een glitcher geweest want een getunede auto zonder verzekerin gkrijg je maximaal 130.000 voor oftwel hij was aan het glitches en werd ondertussen wss dood geschoten waardoor er geen tracker en verzekering in zat maarja +1 gratis geld

Ja, hij werd doodgeschoten door mij :puh: I am the killer!! :clown:

Maar snap alleen dat glitch theorie van je niet man.

Hij heeft gewoon een Sentinel Cabrio gejat van straat zelf.

En hij heeft hem gewoon 100% getuned.

Waarschijnlijk voor meer geld dan 130.000.

Hij had hem ook kunnen verkopen voor dat geld maarja.

Ik deed het :puh:

Kijk auto's van de straat en dan tuned krijg je nog maar 10.000 voor tenzij die verzekerd is...

Maar er is een glitch dat je duplicate ect en dan iets met rebel en dan kan je hem verkopen zonder verzekering :)

Link to comment
Delen op andere websites

dit is gewoon een glitcher geweest want een getunede auto zonder verzekerin gkrijg je maximaal 130.000 voor oftwel hij was aan het glitches en werd ondertussen wss dood geschoten waardoor er geen tracker en verzekering in zat maarja +1 gratis geld

Ja, hij werd doodgeschoten door mij :puh: I am the killer!! :clown:

Maar snap alleen dat glitch theorie van je niet man.

Hij heeft gewoon een Sentinel Cabrio gejat van straat zelf.

En hij heeft hem gewoon 100% getuned.

Waarschijnlijk voor meer geld dan 130.000.

Hij had hem ook kunnen verkopen voor dat geld maarja.

Ik deed het :puh:

Kijk auto's van de straat en dan tuned krijg je nog maar 10.000 voor tenzij die verzekerd is...

Maar er is een glitch dat je duplicate ect en dan iets met rebel en dan kan je hem verkopen zonder verzekering :)

Aight, dus ik heb die gozer gewoon een soort van hmmm..... GESTRAFT!! :D :D :D Hahahaha :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...