Jump to content

[PS3] Car Meeting


ImagineerBram

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Bram en ik ben nieuw op dit forum. Ik speel vaak GTA Online. Het leek me wel leuk om een car meeting te organiseren. Ik zie veel van dit soort "meetings" op Youtube en wil zelf ook graag een keer zo'n meeting doen.

Om het voor iedereen leuk te houden vind ik wel dat er een paar regels moeten worden opgesteld en als je zelf nog Ideen/suggesties hebt hoor ik deze natuurlijk graag.

Regels:

- Toon respect voor elkaars auto's en elkaar.

- Geen wapens, niet killen en niet express ongelukken veroorzaken.

- Het moet zichtbaar zijn aan je voertuig dat deze is gecustomized.

- Alleen auto's en motoren die je kan Customizen.

Het beste leek mij dit in een invite only session te organiseren zodat we geen last hebben van kleuters die het leuk vinden om de hele boel op te blazen.

Info:

Ontmoetingsplek is op de parkeerplaats bij LS International airport. Hier is een rechte weg en kunnen er dragraces gehouden worden.

Ook leek het mij persoonlijk wel leuk om een jury te hebben en een persoon die de dragraces van start laat gaan door in het midden tussen 2 auto's een gebaar te doen.

Ik zit op PS3 en ben bijna altijd online. Als je mee wil doen kan dat, stuur een vriendschapsverzoek naar: ImagineerBram. Meetingen kunnen altijd plaatsvinden, zolang er genoeg mensen zijn kunnen we gewoon een meeting doen. Nieuwe meetingen kunnen gewoon opgezet worden door een bericht te plaatsen in dit topic.

Met vriendelijke groet,

Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ImagineerBram

    13

  • ole23

    11

  • schimmelzicht

    7

  • FcUtreg4Life

    5

dat lijkt mij wel wat.op welke datum komt de meeting.en hoelaat? want dan wil ik zeker van de partij zijn.

Waneer het jou uitkomt, stuur me een invite en ik zorg dat je zeker deel kan nemen aan de meeting.

Hopelijk tot dan!

Link to comment
Delen op andere websites

dat lijkt mij wel wat.op welke datum komt de meeting.en hoelaat? want dan wil ik zeker van de partij zijn.

Waneer het jou uitkomt, stuur me een invite en ik zorg dat je zeker deel kan nemen aan de meeting.

Hopelijk tot dan!

oke zou ik doen. en een vraagje mag ik dan ook in jou garage kijken want ik vind het leuk om in andermans garages te kijken.
Link to comment
Delen op andere websites

Jij mag in mijn garage kijken haha ;)

Maar er kan slechts een voertuig mee worden genomen naar de meeting. Ik ben nu ook online dus als je een kijkje wil nemen in mijn garage waar ik uiterst trots op ben kan dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij mag in mijn garage kijken haha ;)

Maar er kan slechts een voertuig mee worden genomen naar de meeting. Ik ben nu ook online dus als je een kijkje wil nemen in mijn garage waar ik uiterst trots op ben kan dat.

ik heb je een vriendschap verzoek gestuurt dus als je hem even accepteert

Jij mag in mijn garage kijken haha ;)

Maar er kan slechts een voertuig mee worden genomen naar de meeting. Ik ben nu ook online dus als je een kijkje wil nemen in mijn garage waar ik uiterst trots op ben kan dat.

ik heb je een vriendschap verzoek best buurt dus als je hem even accepteert Bewerkt: door ole23
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je niet beter gewoon een datum en tijd op dit topic zetten? Anders denk ik dat weinig mensen van de partij zijn...

Ja dat zou kunnen, alleen ik weet nooit of ik kan, het kan zomaar zijn dat ik zou moeten werken, trainen of een wedstrijd heb... Zaterdag zou eventueel wel kunnen... Uur of 14:00...

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, lijkt me leuk, maar dan moet niet iedereen met een Entity XF ofzo aankomen :7

Ik hoop inderdaad dat er een flinke variatie aan wagens aanwezig is. Dus niet alleen auto's waar iedereen in rondrijd Adder, Entity etc. Het mooiste zijn Tokio Drift style getunde auto's Eleghy, Futo, Sultan etc, paar sportclassics en foute Sandkings zou ook mooi zijn. Zo kunnen we een eerlijke lineup creeren voor de dragraces en drift sessies.

Zaterdag 21 maart, 14:00. Ontmoetingsplek Los Santos Customs in rockfordhills. Hierna maken we een rit naar de parkeerplaats aan de oost kant bij het vliegveld. Hier is een lange weg voor dragraces. Als je mee wil doen geef je PSN in privebericht of hier en ik zorg dat je deel kan nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, daar kunnen we wat mee.

Ik neem m'n Obey 9F Coupe wel mee, zal m'n Jester en Turismo thuis laten. Dus ... voeg mij maar toe.

PSN naam: FcUtreg4Life

Headset: JA

Tenminste ... als je 22 maart bedoeld. ;)

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, daar kunnen we wat mee.

Ik neem m'n Obey 9F Coupe wel mee, zal m'n Jester en Turismo thuis laten. Dus ... voeg mij maar toe.

PSN naam: FcUtreg4Life

Headset: JA

Morgen ben je de eerste

Niet zeggen wat je meeneemt blijft het een verrassing, dat is leuker. ;)

Bewerkt: door ImagineerBram
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...