nolms Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Zou ook wel willen komen nog als dat gaat, denk dat mijn voertuig vrij uniek is:). Psn: nolms Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Sweet Ik sta weer in de weg bij onderste foto haha. Carmeeting is helaas voorbij, snel nog eens. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) was leukmischen vanavond ff meeten?? foto's van vandaag Bewerkt: 22 maart 2014 door schimmelzicht Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Was wel leuk, vooral het dragracen. Verder 'n beetje kort idd, maar daarom niet minder gezellig. Binnenkort nog maar eens doen wat mij betreft. Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Meer touren in het noorden wat mij betreft. Vanavond ben ik online dusdan kan het weer Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) Ik niet, dus vanavond gaat 'm niet worden. En wat 'n volgende keer betreft* zou ik zeggen: Iedereen komt met 'n auto uit 'n vooraf bepaalde klasse, zodat we meer dragraces kunnen doen en daar ook 'n echt competitietje aan kunnen verbinden. Daarnaast nog wat gewone races rijden en idd wat toeren alvorens we het in chaos laten ontaarden. *dat is uiteraard aan de organisator Bewerkt: 22 maart 2014 door FcUtreg4Life Reageren
ole23 Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) ik vond het ook een leuke meeting. ik heb zelf ook nog wat foto's gemaakt. Bewerkt: 22 maart 2014 door ole23 Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Hier nog wat foto's van vandaag, vond het een zeer geslaagde middag. . Ook leuk om mensen van het forum te ontmoeten. Burnout Kost wat Italy meets Japan mooi zwart is niet lelijk, duitse stijl. high times arriveren als een baas. classy en op deze laatste afbeelding is te zien hoe uiterst serieus wij te werk zijn gegaan. Reageren
Yoeerii Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) EDIT: Kan iemand deze verwijderen.. Weet niet hoe dat moet Bewerkt: 22 maart 2014 door Yoeerii Reageren
Yoeerii Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Was wel gezellig ja, heb soms wel moeten lachen! Misschien volgende keer een leuk plan uitstippelen met wat je precies gaat doen etc. Foto's zien er heel vet uit! Iemand nog trouwens aanbevelingen voor vette auto's die vet te tunen zijn etc. ? arriveren als een baas. Welke auto is dit? Reageren
ole23 Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 Was wel gezellig ja, heb soms wel moeten lachen! Misschien volgende keer een leuk plan uitstippelen met wat je precies gaat doen etc. Foto's zien er heel vet uit! Iemand nog trouwens aanbevelingen voor vette auto's die vet te tunen zijn etc. ? arriveren als een baas. Welke auto is dit? obey 9f (hardtop versie) Reageren
jaaaano Geplaatst: 22 maart 2014 Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 volgende keer michien een andere tijd... hopelijk voor mij Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 22 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2014 (bewerkt) Ik ga een Instagram account opzetten met getunde wagens uit GTA V als ik je wagen moet posten moet je et even doorgeven en een foto mee sturen. Ga ook foto's van deze meeting gebruiken credits gaan uiteraard naar de maker van de foto en de eigenaar van de auto. Naam van IG account: gtavcarshowroom Bewerkt: 22 maart 2014 door ImagineerBram Reageren
ole23 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Ik ga een Instagram account opzetten met getunde wagens uit GTA V als ik je wagen moet posten moet je et even doorgeven en een foto mee sturen. Ga ook foto's van deze meeting gebruiken credits gaan uiteraard naar de maker van de foto en de eigenaar van de auto. Naam van IG account: gtavcarshowroom een vraagje hoe kan ik de foto's naar jou toe sturen.want ik heb geen instagram account.en heb ook geen zin om een account te maken want dan weet ik het wel weer van mezelf dan doe ik bijna niks mee. met dat account. Bewerkt: 23 maart 2014 door ole23 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.