schimmelzicht Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Hey vrienden. Nog niet voeg me toe: schimmelzicht Ik ben vanavond om 8 uur online en ik wil weer graag ff meeten met je mooie waggie. Doe je mee?? Specs: headset verplicht, klasse maakt niet uit. Uitzondering super. Start is de paint spray in het centje. Gegroet Reageren
ole23 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 (bewerkt) Hey vrienden. Nog niet voeg me toe: schimmelzicht Ik ben vanavond om 8 uur online en ik wil weer graag ff meeten met je mooie waggie. Doe je mee?? Specs: headset verplicht, klasse maakt niet uit. Uitzondering super. Start is de paint spray in het centje. Gegroet ik wil wel. ik zou jou wel even toevoegen.[edit]ik heb je een vriendenverzoek gestuurd. Bewerkt: 23 maart 2014 door ole23 Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ik geef je een invité iets voor 8 Reageren
ole23 Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ik geef je een invité iets voor 8 oke is goed:) Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 23 maart 2014 Rapport Geplaatst: 23 maart 2014 Ik heb een instagram account en die foto's van verschillende mensen kan ik dan weer doorsturen naar gtavcarshowroom Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 25 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Ik ga een Instagram account opzetten met getunde wagens uit GTA V als ik je wagen moet posten moet je et even doorgeven en een foto mee sturen. Ga ook foto's van deze meeting gebruiken credits gaan uiteraard naar de maker van de foto en de eigenaar van de auto. Naam van IG account: gtavcarshowroom een vraagje hoe kan ik de foto's naar jou toe sturen.want ik heb geen instagram account.en heb ook geen zin om een account te maken want dan weet ik het wel weer van mezelf dan doe ik bijna niks mee. met dat account. Je zou bijvoorbeeld je socialclub account kunnen geven dan voeg ik je toe als vriend en kan ik je fotos posten op het IG account. Bedankt voor de hulp alvast! Reageren
ole23 Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) Ik ga een Instagram account opzetten met getunde wagens uit GTA V als ik je wagen moet posten moet je et even doorgeven en een foto mee sturen. Ga ook foto's van deze meeting gebruiken credits gaan uiteraard naar de maker van de foto en de eigenaar van de auto. Naam van IG account: gtavcarshowroom een vraagje hoe kan ik de foto's naar jou toe sturen.want ik heb geen instagram account.en heb ook geen zin om een account te maken want dan weet ik het wel weer van mezelf dan doe ik bijna niks mee. met dat account. grnlxx21342 Je zou bijvoorbeeld je socialclub account kunnen geven dan voeg ik je toe als vriend en kan ik je fotos posten op het IG account. Bedankt voor de hulp alvast! mijn social club account naam is hetzelfde als mijn psn. Bewerkt: 25 maart 2014 door ole23 Reageren
ole23 Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) ik heb wel 5 mooie foto's van auto's misschien kan je die posten op instagram. Bewerkt: 25 maart 2014 door ole23 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.